[Ajax - Manu] Legale live stream die werkt in Japan

Pagina: 1
Acties:
  • 1.215 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Momenteel ben ik door Japan aan het reizen en als Ajax de finale woensdag speelt tegen Man U dan ben ik in Kyoto. Uiteraard wil ik die wedstrijd graag zien! Het is hier dan alleen midden in de nacht en voor zover er al een sport cafe zou zijn in Kyoto (het is geen wereldstad zoals Tokyo) dan ga ik daar 's nachts niet heen. Internet gaat dus mijn beste optie zijn. Wil graag betalen voor een live stream, maar ik kan vooralsnog niet vinden hoe ik een stream ga vinden die het doet in Japan (en dat ik het ook van tevoren weet dat ie het doet. Wil niet 's nachts gestrest aan het zoeken zijn naar een stream die "wel" werkt).

Ik vond eigenlijk alleen dit:

https://www.google.nl/amp...-live-stream-10432974.amp

Er zou kennelijk een gratis YouTube stream zijn. Dat lijkt leuk, maar kan me niet voorstellen dat die wereldwijd en dus ook in Japan beschikbaar zou zijn.

Iemand nog ideeën? Als gezegd vind ik het prima om te betalen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41
Heb je niet de mogelijkheid een vpn naar Nederland op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ken je niet een Tweaker die even VPN wil opzetten en dat jij alleen even verbinding hoeft te maken en daarna via desbetreffende itv provider app de wedstrijd kan kijken?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-09 20:12
Ik denk dat je het beste een VPN sessie naar Nederland kan doen, en dan bij een bekende bijvoorbeeld zijn TV abonnement lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Weet niet of je bijvoorbeeld Ziggo hebt (in NL) / iemand kent met Ziggo, dan kun je nu alvast Ziggo GO proberen te testen. Weet niet of dat gelimiteerd is tot alleen gebruik in Nederland of ook werkt buiten NL.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik raad je aan de volgende bars te checken: The Hub (in de buurt van Sanjo dori bridge) en The Gael. Beide bars die sport uitzenden, en naar ik vermoed zullen ze beide deze wedstrijd uitzenden. Bij The Gael weet ik het haast wel zeker. Mocht je geen andere oplossing vinden en toch besluiten om het te kijken in een bar (wat erg gezellig is, daar keek ik altijd belangrijke wedstrijden van Nederland toen ik er was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41
CLB schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:38:
Weet niet of je bijvoorbeeld Ziggo hebt (in NL) / iemand kent met Ziggo, dan kun je nu alvast Ziggo GO proberen te testen. Weet niet of dat gelimiteerd is tot alleen gebruik in Nederland of ook werkt buiten NL.
Dat werkt niet buiten NL volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:43:
[...]

Dat werkt niet buiten NL volgens mij
Met een NL VPN kan het werken, Ziggo controleert iig niet of je op het eigen netwerk zit.
Ik gebruik het regelmatig om te kijken, al dan niet via een hotspot.

Vanuit België kan je iig wel kijken, dus ik vermoed dat het vanuit Japan ook wel werkt.

Voor Ziggo moet je echter de mijnziggo accountgegevens invoeren, bij KPN-itv het abonneenummer en pincode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Screensharing via Skype?

(waarbij jij meekijkt en de persoon die 'uitzend' gewoon de match kijkt op zijn pc en dat scherm dus met jou deelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
http://sport.bt.com/footb...l-reality-S11364180768744
The UEFA Champions League and UEFA Europa League finals will be available for absolutely anyone to watch on TV and online, with the former also set to be shown in 360° virtual reality, 4K UHD on YouTube and 4K UHD with Dolby Atmos in a series of broadcast firsts for the biggest game in world club football.
Absolutely anyone can watch both games online via the acclaimed enhanced video player right here on BTSport.com or the BT Sport app, as well as on YouTube and our BT Sport Showcase HD TV channel.
Van de BT Sport website, die het dus gaat streamen. Als ik het artikel zo doorlees zie ik nergens een beperking voor mensen buiten de UK.

Edit:De stream is al ingepland op Youtube, hierzo, maar er staat inderdaad dat ie niet beschikbaar is in Nederland.

Wat je nu wel kunt doen, is kijken of je dat met een VPN o.i.d. aan de praat kunt krijgen, dan weet je zeker dat ie op het moment dat ze gaan uitzenden doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Rik027 op 21-05-2017 17:22 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Wel ironisch dat op die link van BT een video staat waarbij er wordt getoond dat deze
in mijn land niet beschikbaar is :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
Kan goed zijn dat ze in landen waar een bepaalde zender de uitzendrechten heeft (hier RTL) de wedstrijd niet mogen streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:38:
Werkt niet buiten NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
BT Sport is natuurlijk een betaalzender dus nogal logisch dat ie niet buiten de UK werkt. Maar omdat Man U speelt maken ze het via YouTube voor 'iedereen' beschikbaar, hadden ze ook al in een vorige ronde gedaan ...
Als er al een algemene 'gratis' stream zou zijn zou die van de UEFA of de Zweeds broadcaster afkomstig zijn (maar dat is natuurlijk een utopie met zoiets commercieels)

Uit het artikel:
“Making the UEFA Champions League and UEFA Europa League available for free to everyone in the UK shows that BT really is serious about making sport much more accessible to the public,” said BT Consumer CEO John Petter.
;)

Komt het niet gewoon op tv in je hotelkamer :+ ? http://www.uefa.com/uefae.../news/newsid=2269520.html (Japan - Sky Perfect TV)

[ Voor 53% gewijzigd door apis29 op 21-05-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piper
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 14:55

Piper

No guts, no glory

iPad beschikbaar? VPN app downloaden en via RTL7.nl de stream downloaden. Ik heb de halve finale zo gekeken op m'n hotelkamer.(in Stockholm, de ironie..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

GielFox schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:40:
Ik raad je aan de volgende bars te checken: The Hub (in de buurt van Sanjo dori bridge) en The Gael. Beide bars die sport uitzenden, en naar ik vermoed zullen ze beide deze wedstrijd uitzenden. Bij The Gael weet ik het haast wel zeker. Mocht je geen andere oplossing vinden en toch besluiten om het te kijken in een bar (wat erg gezellig is, daar keek ik altijd belangrijke wedstrijden van Nederland toen ik er was).
Ik kan me goed voorstellen dat TS niet midden in de nacht in een 'vreemd' land in een bar wilt zitten. Veilig vanuit de hotelkamer is dan natuurlijk iets beter.

Verder denk ik dat, zoals hierboven is aangegeven, een VPN in combinatie met een RTL7 stream het beste is. Ik zou dan wel kijken naar een GOEDE vpn met een stabiele verbinding en geen data limiet. Volgens mij kan je bij een aantal partijen voor 1 dag een VPN verbinding aanschaffen (kost een paar euro).

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Maar technisch gezien is een VPN wel de beste oplossing maar eigenlijk ook niet helemaal legaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

RodeStabilo schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:18:
Maar technisch gezien is een VPN wel de beste oplossing maar eigenlijk ook niet helemaal legaal :)
Niet mee eens. Het gebruik van een VPN is absoluut niet illegaal in Nederland (ik heb geen idee of dat ook voor Japan geldt). Het streamen van content met behulp van een VPN KAN (let op: hoeft niet!) in strijd zijn met de algemene voorwaarden van de content eigenaar.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
BeToBe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:27:
[...]

Niet mee eens. Het gebruik van een VPN is absoluut niet illegaal in Nederland (ik heb geen idee of dat ook voor Japan geldt). Het streamen van content met behulp van een VPN KAN (let op: hoeft niet!) in strijd zijn met de algemene voorwaarden van de content eigenaar.
Ik zeg niet dat een VPN illegaal is, maar ze zetten er niet voor niets een regio-restrictie op. Dat heeft uiteindelijk alles met uitzendrechten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ondanks dat er expliciet om legale opties gevraagd wordt, is dit hier niet de bedoeling. Het omzeilen van geo-blocks is op z'n minst een grijs gebied, en die kant gaan we niet op. Ik hang hier een slotje aan.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.