Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Poortbereik doorschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Linksys EA6900 router. Wannneer ik mijn ITV van KPN erop aansluit kan ik mijn opnames niet meer bekijken. Nu heb ik op internet het een en ander gelezen van poortbereik doorschakelen, maar werkt dit ook in praktijk en hoe?

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Waar heb je dat gelezen?

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als je de optie IGMP snooping tegenkomt in het menu van je Linksys EA6900, zet die eens uit en probeer het dan nog eens een keer ? p.s: 2 routers achter elkaar zetten geeft dubbel NAT en kan verschillende problemen geven, zet deze ander in Acces Point modus ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:40

D4NG3R

kiwi

:)

ITV van KPN gaat niet via een poortrange, maar via VLAN's. En dat is niet iets waar een normale consumentenrouter mee overweg kan.

http://netwerkje.com/eigen-router

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 21-05-2017 16:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
@Breezers Hoe stel ik deze router in als acces point?
Kan dit wel, omdat dit mijn hoofd router is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 20:35 ]

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:26
Je "hoofd router" kun je niet instellen als access point, hij deelt namelijk de IP's etc... uit neem ik aan? Als het IP uitdelen en routeren etc... niet via die router gebeurd kun je hem prima inzetten als access point :).

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:33:
@Breezers Hoe stel ik deze router in als acces point?
Kan dit wel, omdat dit mijn hoofd router is.
Ik ging er vanuit dat KPN geen bridge modus ondersteunde op experiaboxen, dus nam aan dat er dus 2 routers aanwezig waren. Als dit je hoofdrouter is dan kan je dit niet aanpassen (anders heb je geen router in je netwerk meer)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Pagina: 1