Toon posts:

Philips smart tv gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 6.930 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Philips 42PFL6877H/12 gaat niet meer aan, hoe kan ik dit oplossen?
De tv stopte er mee tijdens dat ik tv aan het kijken was. De volgende dag deed de tv het weer naar behoren. Maar daarna stopte de tv er weer mee. Het knipperde eerst 2x, korte pauze en weer 2x knipperen etc. Nu knippert het lampje alleen als je de stekker in het stopcontact doet.
Ik heb de tv al open gemaakt en naar de condensators gekeken, niets verkeerd aan te zien. Ik heb ook al door gemeten of de kabbel 230V geeft en dat doet hij. Weet iemand wat hier aan de hand is? :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo lees, heb je geen idee wat je aan het doen bent.

Bespaar jezelf een dodelijke schok en breng dat ding gewoon naar een TV reparatie bedrijf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nou nou... MatthijsM589 checkt gewoon veelvoorkomende problemen. Een knipper-led duidt vaak op een foutcode. Gelet op het feit dat de tv soms nog wel aanging, kan duiden op een fout in de inverterboard/voeding, ergo elco`s controleren.. niks mis mee om dat eens te proberen als tweaker.

Je zou het knipperpatroon eens op kunnen zoeken in een reparatiemanual van Philips of de webcare/support even kunnen contacten om na te vragen wat het patroon inhoudt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

http://www.philips.nl/c-p...-precise-hd/ondersteuning

ik kan niet veel vinden in de handleidingen helaas.

op de Philips site krijg ik alleen wat algemene tips over knipperende LED's

http://philips-tvconsumer...om/Portal/nl/Faq/All/3681

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi MatthijsM589,

Ik heb precies hetzelfde probleem, met dezelfde tv. Het LED'je brand alleen kort als de spanning er op komt.
Wat was uiteindelijk de conclusie bij jou?

dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Verwijderd
Het is niet de handig om oude topics uit de sloot te trekken. En al helemaal niet als de persoon die je probeert aan te spreken na die ene post al bijna 3 jaar niet meer in heeft gelogd.

Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.