Op donderdag 05 juli 2001 19:45 schreef Gash het volgende:
Een neef van mij heeft een PIII 500MHz met 128Mb en een 32Mb GF2 videokaart. Nu beweert hij dat hij een spel heeft die hogere eisen stelt aan zijn PC: het spel wil niet draaien.
Zijn er uberhaupt al spellen die meer eisen? Ik kan me voorstellen dat er spellen zijn die niet zo snel draaien, maar geheel niet spelen lijkt me nogal onwaarschijnlijk?
Heb ik gelijk of......... ?

p3 systeem is snel genoeg (nog) voor zelfs games die dit jaar nog wel uit gaan komen (misschien max payne & doom3 ofzo uitgezonderd)
500mhz is zeker snel zat, ik heb celeron 400 hier als game pc staan, en die runt alles zonder probs hoor.
Als hij nou 64mb ram had, had ik gezegd, koop nu ram (256mb sdram pc133 voor onder de 100,- (nu nog)), geforce kaart, gf1/2/3 is altijd wel goed.
Ik zie niet in waarom deze pc NIET zou werken met games. Misschien heeft hij geen cd-rom speler en daarom kan hij het niet installeren?
Ik ben wel nieuwsgierig naar het spel wat hij probeert te installen, laat hem eens op de zijkant v/d doos kijken? Staan altijd de specs op, en als hij dus geen hoesje meer heeft, omdat het spelletje te duur was in de winkel, dan kan je eff op de site v/d makers kijken, en anders loop je eff de winkel in.