Toon posts:

HELP! tb 1.4 & KT7A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ga gewoon een link zetten naar een ander forum, lees de thread aub is vlug en geef me aub (PLEASE) uitleg.
Post gewoon op dit board verder, je hoeft van mij geen account aan te maken op het ander forum.

http://forum.spelletjesgarnaal.be/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=5&TID=18549

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 01:00
Tja heb hetzelfde probleem en ik heb zelfs een 400 wat voeding ook alles geprobeerd wat jij ook heb gedaan hij doet het bij mij nu redelijk maar als ik de koe uit doe dan hangt hij meteen .
Ben toch blij dat er meer zijn met dit probleem morgen ga ik met de pc naar de winkel waar het meeste van de onderdelen vandaan komen en dan zoeken ze het maar uit ik ben het zat .

P.S ik heb de laatste beta bios dat helpt wel een beetje dus want ik kom verder als jou en installeer de koe hahah het helpt echt .

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

Topicstarter
dank u ! :)
Als je iets meer te weten komt, laat het me dan weten als je wil :)

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 01:00
Nou ik ben vandaag bij Computerland in amsterdam geweest ze wilde me niet helpen omdat de complete td een vrije dag had .
Toen heb ik ze uitgelegd dat het probleem de voeding is en of de processor maar nee hoor zelfs een stekker in mijn comp steken mochten ze niet ?
O ja en toen ik vertelde dat ik dan wel naar de tweede computerland winkel in amsterdam zou gaan ging hij ze gauw opbellen dat ze me niet moesten helpen nou fijn hoor .
Kom ik daarvoor helemaal uit almere .

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

[topic=177023]
het is hem gelukt, misschien helpt het bij u ook.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
WHOA !!
TY TY TY TY

THis works great.
Heb Die 4 way interleave patch ook geïnstalleerd, 3D mark 2001 scoort nu 400 meer met beide patches :P
Pagina: 1