Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Outlook] automatisch offline werken

Pagina: 1
Acties:

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Je leest het overal: om effectiever te kunnen werken is het belangrijk om niet direct op iedere e-mail te reageren. Ik probeer Outlook nog wel eens in de offline mode te zetten zodat ik evengoed bij mijn archief kan maar niet lastig gevallen wordt door nieuwe e-mails. Ik ben al maanden aan het zoeken, maar kan tot op heden geen manier vinden om ervoor te zorgen dat:
1) Outlook in de offline mode start (d.w.z. ik moet handmatig synchroniseren met Exchange, op momenten dat ik dit wil)
2) De offline mode op basis van een schedule activeren / deactiveren.

Heeft iemand een idee om dit op te lossen? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke Outlook-versie?

Er zijn op het webVBA-scripts te vinden die de offline mode switchen. Die kan je gebruiken om het bij opstarten te doen. Al zou ik die scripts (die 'hard' het indrukken van de knop simuleren) niet echt aanraden. Met de hand omzetten en 'simpelweg' niet nieuwe mails lezen is m.i. ook een optie.

Staan alle mails etc, wel offline?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik gebruik Outlook 2016. Alle mails staan offline. Handmatig aanzetten heb ik geprobeerd maar het is weer iets waar ik aan moet denken op de drukke werkdag :-), waardoor ik het ook weer vergeet.