Zoals al kort gemeld in het community topic, ben ik momenteel op een road trip waarbij we gedurende 100 dagen een rondje door de US rijden. Van New York naar New York en daar tussen zo'n beetje alle staten. Het doel is om aan het einde van de reis alle 50 staten te hebben bezocht.
In grote lijnen is dit de route:

Let niet op de nummering. Het zijn op roadtrippers.com vier aparte trips (want maximaal zestig waypoints per trip) die met photoshop tot een kaartje zijn geplakt.
De scherpe lezer ziet dat we enkele staten overslaan (Heel New England, Florida, Nevada, Hawaii en Alaska) de reden hiervoor is redelijk simpel; we kregen deze niet in het schema gepast en we hebben ze allen de afgelopen twee jaar al een keer bezocht.
In dit topic ben ik van plan elke paar weken een serie van twaalf foto's te plaatsen welke een idee geven waar we zoal geweest zijn en wat we gezien hebben. Vandaag trappen we af met het zuid oosten van de VS, Van New York tot Arkansas alwaar ik op dit moment in een tentje dit bericht tik. Uiteraard is alle kritiek welkom en ook fotogenieke plekken die ik echt niet mag missen hoor ik graag!
1. Great Smoky Mountains, North Carolina/Tennessee
[1] by Divwhis, on Flickr
2. Savannah, Georgia
[2] by Divwhis, on Flickr
3. Waycross, Georgia
[3] by Divwhis, on Flickr
4. Waycross, Georgia
[4] by Divwhis, on Flickr
5. Voor de liefhebbers van Tim Burton. The Town of Spectre van Big Fish (Alabama)
[5] by Divwhis, on Flickr
6. Mammoth Caves, Kentucky
[6] by Divwhis, on Flickr
7. Memphis, Tennessee
[7] by Divwhis, on Flickr
8. Clarksdale, Mississippi
[8] by Divwhis, on Flickr
9. New Orleans, Louisiana
[9] by Divwhis, on Flickr
10. New Orleans, Louisiana
[10] by Divwhis, on Flickr
11. Plantation, Louisiana
[11] by Divwhis, on Flickr
12.Petit Jean Park, Arkansas
[12] by Divwhis, on Flickr
In grote lijnen is dit de route:

Let niet op de nummering. Het zijn op roadtrippers.com vier aparte trips (want maximaal zestig waypoints per trip) die met photoshop tot een kaartje zijn geplakt.
De scherpe lezer ziet dat we enkele staten overslaan (Heel New England, Florida, Nevada, Hawaii en Alaska) de reden hiervoor is redelijk simpel; we kregen deze niet in het schema gepast en we hebben ze allen de afgelopen twee jaar al een keer bezocht.
In dit topic ben ik van plan elke paar weken een serie van twaalf foto's te plaatsen welke een idee geven waar we zoal geweest zijn en wat we gezien hebben. Vandaag trappen we af met het zuid oosten van de VS, Van New York tot Arkansas alwaar ik op dit moment in een tentje dit bericht tik. Uiteraard is alle kritiek welkom en ook fotogenieke plekken die ik echt niet mag missen hoor ik graag!
1. Great Smoky Mountains, North Carolina/Tennessee

2. Savannah, Georgia

3. Waycross, Georgia

4. Waycross, Georgia

5. Voor de liefhebbers van Tim Burton. The Town of Spectre van Big Fish (Alabama)

6. Mammoth Caves, Kentucky

7. Memphis, Tennessee

8. Clarksdale, Mississippi

9. New Orleans, Louisiana

10. New Orleans, Louisiana

11. Plantation, Louisiana

12.Petit Jean Park, Arkansas