Wijziging User Review - [straatman52] [Compuse]

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compuse
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-08 15:08
Beste,

Gebruiker straatman52 heeft een review achtergelaten terwijl hij juist de partij is die in gebreken in gebleven.

In mijn eerste bericht vraag ik of hij de mogelijkheid ziet dat ik de CPU zaterdag, tegen de avond, kan komen oppikken. De volgende dag krijg ik een reactie dat ik met hem contact kan opnemen via het opgegeven nummer, eerder gaf hij zijn adres niet prijs. Hierop volgende telefonisch contact waarop hij mij zijn adres zou sms'en. Vrijwel de gehele middag heb ik tevergeefs op zijn sms zitten wachten. Waarop ik een sms stuur of hij zijn adres alsnog kon doorsturen, wederom geen reactie. Verkoper had kennelijk geen zin of de lust om enige moeite te spenderen aan het terug bellen, excuseren of het gevraagde adres door te sturen. Nu heeft hij echter wel de moeite genomen om een slechte user review achter te laten. In een DM heb ik hem op zijn onfatsoenlijke gedrag gewezen, echter weet ik niet of ik hierop nog een reactie mag verwachten.

Sorry voor de lap tekst maar ik ben juist gefocust op een heldere communicatie, ondersteuning en nazorg. Dus weeg zo'n beoordeling mij heel zwaar, vooral als het onterecht is.

Bedankt alvast!

Mvg, Sjoerd

Stealth3D, RAGE3D,i740, Voodoo, Viper V770, Voodoo3 2000, Geforce 256, GF2 GTS, Ti4200, FX5700, 6600GT, Radeon 9600, 9800, x800, HD2400, HD3850, HD5770, HD7950, GTX690, 780ti, 970, 980ti, 980m, 1050Ti, 1060, 1070, 1080, 3060m, 2060S, RTX3060ti, 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straatman52
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik kan een schermafdruk laten zien waarop te zien is dat ik ogenblikkelijk na het telefoongesprek mijn adres gesms heb. Indien nodig graag een emailadres waarnaar ik dat kan sturen. Heb echter ook vandaag pas gezien dat Sjoerd mij gistern laat in de middag nog een sms heeft gestuurd met het verzoek mijn adres nog door te geven. Kennelijk is er iets met de sms-dienst fout gegaan. We zijn dus beiden ter goedertrouw geweest. Acheraf gezien was een telefoontje van beide kanten beter geweest. Als hij wil kan hij de processor alsnog ophalen. Graag dan telefonisch contact. Ik heb Sjoerd inmiddels ook gebeld aan een ingesproken bericht achtergelaten.

Ik verzoek de administratie de negatieve beoordeling van mij te verwijderen of aan te passen in een goede beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beoordeling is verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.