Toon posts:

Smartphone verbinden met autoradio via Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een radio in mijn wagen van het merk Kenwood deze heeft een USB ingang.
Mijn vraag is dus hoe ik mijn radio met bluetooth kan verbinden langs de usb ingang, ik heb al eens zo'n usb dongle gezien maar ben niet zeker als dat zal werken.
Wat denken jullie dat de beste oplossing hiervoor zou gewoon zijn om muziek vanaf mijn spotify te kunnen beluisteren.

mvg, Arthur

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:28
Ik weet dat JVC een radio heeft gehad die via een usb bluetooth dongle werkt, maar voor zover ik weet is dat de enige. Gewoon even de gebruiksaanwijzing opzoeken, dan weet je het.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zo'n USB ingang is voor een stick om daar muziek voor af te spelen. En hooguit wat voeding uit te trekken. Een BT dongle gaat niet lukken. Dan moet je al naar aparte kite gaan kijken die je op een evt cd wisselaar of andere AUX aansluiting hangt. Kost je denk ik net zo veel als een nieuwe radio.
Mijn tip: als je een aux ingang hebt op dat ding, koop een kabeltje van je telefoon headphones nar die aux ingang. Kost je misschien 5 euro en kun je ook spotify afspelen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)