Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PMHendrix
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11-2022
Mijn vraag
Mijn Optoma WHD200 blijft dmv een icoontje aangeven dat hij naar sources zoekt, terwijl alle apparatuur aangesloten is en werkt. Ik zou graag advies ontvangen over hoe dit icoontje niet langer te zien? Erg irritant namelijk

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Optoma HD27 projector, die via de Optoma WHD200 verbonden is met een Denon AVRX1300W versterker. Op die versterker heb ik vervolgens een humax mediabox, Apple TV en een Raspberry Pi 2B aangesloten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WTzjFoG.png

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles werkt uitstekend, maar de WHD200 transmitter blijft na enkele minuten een icoontje vertonen dat, volgens de manual, het volgende zou moeten beteken:

Continuing search available channels If system can’t establish link over 80s after initialization.

Manual geeft vervolgens aan dat dit kan liggen aan de afstand tussen transmitter en receiver, die minimaal 6.5 feet moet zijn, en maximaal 66 feet. Daar er ongeveer 4 a 5 meter tussen beide kastjes zit zou ik toch aan die eisen moeten voldoen.

Ik vermoed zelf dat het misschien zou kunnen liggen aan het aantal source input poorten op de Denon versterker die wel beschikbaar zijn, maar ik momenteel niet gebruik? En dat de WHD200 daarom tevergeefs blijft zoeken naar die kanalen? Maar dat is maar een gok. Heb die niet-in-gebruik-zijnde kanalen op de Denon daarom ook al eens op "hide" gezet, maar zonder resultaat helaas.

Ik ben dankbaar voor alle mogelijke suggesties. Namelijk erg blij met deze set-up, maar die continue zinloze melding links bovenin het scherm wordt toch knap irritant ondertussen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 14:16
Wat gebeurt er als je bijvoorbeeld de Pi of de Apple TV rechtstreeks aan de WHD200 knoopt? uiteraard niet als permanente oplossing, maar om uit te sluiten dat het aan de denon ligt.

iRacing Profiel