Vervolg op Quake 2 en/of Q3A?

Pagina: 1
Acties:

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
weet iemand of er nog een vervolg komt, en of het dan net zoals bij unreal een vervolg word op quake 2 en een ander vervolg voor quake 3 of dat ze alleen nog maar van die multiplayer games gaan maken of alleen nog maar vervolg voor singeplayer voornamelijk?

heeft er ook nog iemand informatie of een eventueel vervolg? of geruchten oid?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Natuurlijk niet een vervolg op Q2/Q3A, maar Doom3 schijnt heel wat te gaan worden... en ja of je nou quake speelt, of doom, wat maakt het uit...

Mother, will they like this song?

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
waarom geen vervolg op quake dan? (en dan natuurlijk nog wel?)

doom is heel andere stijl dan quake imho, maar allebei wel even gaaf. speel het allemaal nog...

Verwijderd

Op Gamers.nl hebben ze het over een 4de Quake
maar volgens mij is dat nog niet helemaal zeker, het is alleen duidelijk dat ID een nieuw spel gaat maken... wie zegt dat het geen Commander Keen 3D gaat worden ofzow :)

Zelf denk ik trouwens dat Doom 3 een leuke single player gaat krijgen... dat maakte Doom zo populair (niet dat er echt veel gemultiplayered werd toen)

Verwijderd

Er is helemaal niks zeker! Misschien is het Doom 4 wel. Dat ze gelijk na doom 3 een doom 4 maken. Who knows...

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik had ergens gelezen dat Doom3 EN Quake4 nu naast elkaar worden gedeveloped. Daarbij stond ook dat Q4 weer de singleplayer mode voorop zou stellen itt Q3. Voordat jullie nu (terecht) gaan vragen om een link... sorry, heb geen idee meer waar ik het had gezien. Vind het zelf ook vrij raar dat Id twee topfranchises het tegen elkaar op zou laten nemen... Moet het dus nog zien voordat ik het geloof. Ben er wel zeker van dat Quake4 gaat komen. Misschien duurt het even, maar zo'n goed merk doe je niet zomaar weg.

Verwijderd

Q4? Ik ben benieuwd wat ze er van maken. Onder voorbehoud dat het waar is dan.
Pagina: 1