Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Mijn iPhone verbinden met de TP-Link Bluetooth Audio Receiver gaat zonder problemen.

Het verbinden van mijn pc met de TP-Link Bluetooth Audio Receiver lukt helaas niet, Windows detecteert het apparaat niet. Ik gebruik de laatste versie van Windows 10 en ik heb de laatste drivers van mijn onboard Bluetooth module geinstalleerd (Moederboard Asus Z170I met onboard Bluetooth V4.1) Tevens heb ik in Windows de powersave functie van de bluetooth adapter uitgezet.

Ik kom dus niet verder dan dit scherm:
Afbeeldingslocatie: https://www.geluidsinstallatienijmegen.nl/wp-content/uploads/2017/05/add-a-device.jpg

Aan de compatibiliteit ligt het niet want mijn moederboard Bluetooth module is V4.1 en de TP-Link ondersteunt "Bluetooth 4.1, compatible with all A2DP stereo Bluetooth devices"

Zie ik iets over het hoofd? Wie heeft er tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
Je iPhone is disconnected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
Ja, die is disconnected. Het lampje op de Bluetooto Receiver is dan ook wit. Wanneer hij verbonden is, is het lampje blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
Helaas heb ik nog steeds geen oplossing gevonden.

De helpdesk van TP-Link heeft vorige week aangegeven er zelf niet uit te komen en mijn probleem naar de volgende techhelpdesk door te sturen. Hier heb ik helaas nog geen reactie van gehad.

Ik laat het maar voor wat het is. Mocht ik een oplossing vinden dan laat ik het hier weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Is je BT adapter wel aan ?
Had zelf gister toevallig het zelfde. De button 'aan / uit' van de Bluetooth was niet zichtbaar sinds de laatste windows 10 update. Ik kon het oplossen door mijn bt usb stick er uit en er weer in te stoppen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
Na nog een halve dag proberen helaas geen oplossing gevonden. Ook heb ik geen bericht van de helpdesk gehad. Ik laat het hierbij. Het probleem ligt duidelijk bij de drivers voor de onboard Bluetooth adapter van mijn moederboard. (Asus Z170I met onboard Bluetooth V4.1).

Topic mag dicht wat mij betreft.
Pagina: 1