Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Topicstarter
Ik zoek een?
In-ear oordopjes, met microfoon & remote. Het liefst dus met draad, maar ik sta open voor bluetooth alternatieven.

Wat is je budget?
Niet meer dan €80,-; mocht iemand echter met een suggestie op de proppen komen waarvan de eventuele meerprijs te rechtvaardigen is, dan sta ik daar voor zeker voor open!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren onderweg (lopend, fietsend). Eventueel ook achter m'n laptop, maar dan heb ik over het algemeen altijd een koptelefoon op.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in het verleden behoorlijk wat Sennheiser CX 300/400 jongens versleten, en ook twee paar Hammerheads van Razer. Over de geluidskwaliteit van de Hammerheads was ik meer te spreken dan de Sennheisers, maar ik vond beide niet spectaculair goed.

Omdat ik me soms tot het irritante af kan irriteren als m'n muziek niet klinkt zoals ik wil, stap ik meestal na verloop van tijd weer over op koptelefoons. Nou ben ik wel erg te spreken over m'n AKG K550 als niet-mobiele optie, en ook m'n AKG Y55 voor onderweg doe ik liever niet weg. Om die reden ben ik gaan rondneuzen bij AKG voor oordopjes, en kwam bij de N20 uit. Nou is die eigenlijk net even boven het budget, en zeker omdat oordopjes bij mij snel lijken te sneuvelen, vraag ik me af of dit een verstandige keus is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat ik niet al te snel weer nieuwe oordopjes wil kopen, staat bouwkwaliteit hoog op het lijstje.

Thanks! :)

Learn something new every day.

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-11 21:08
Ik ben erg tevreden over de in-ear monitors van Shure: link

Goede geluidskwaliteit, zeker voor deze prijs, en goede reviews op audio sites. Ik heb die van mij nu 3 jaar. Ze hebben een backpackreis overleefd, wintersporten, 2x meegewassen met mijn kleding... Niks aan de hand.

Heb trouwens ook een para sets met de Shure in-ears gedraaid. Geluidsisolatie is top, ook fijn in het vliegtuig.

En hier heb je een lijstje, met reviews, voor in-ears die binnen je budget passen: link

[ Voor 27% gewijzigd door Eli3l op 20-05-2017 15:11 . Reden: Link toegevoegd ]

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:58
Wat voor een muziekstijl wil je luisteren?

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Topicstarter
Thanks Eli3l! Ik ga eens kijken.
Jeanke117 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:05:
Wat voor een muziekstijl wil je luisteren?
De meeste tijd zal het elektronische muziek zijn, maar hier en daar wat Grateful Dead of Tame Impale schuw ik ook niet. Ondanks voorkeur voor house, zit ik niet te wachten op te diepe lage tonen. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe haalbaar m'n eisen zijn voor in-ears, consessies zullen vast moeten. :)

Learn something new every day.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:01
Voor €10,- meer heb je de RHA MA750. Menigeen positioneert deze boven gelijkgeprijsde Sennheisers en Shures.

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:58
Wil je perse oordopjes omdat ze lekker klein en draagbaar zijn? Anders zou ik gewoon een bluetooth koptelefoon pakken die goed in elkaar kan klappen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-11 13:58

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen onder Mobile, schopje die kant op.

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1