Voor de mensen die denken echt te kunnen tweaken

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:03
Ok hier is zo'n vaag probleem, aan degene wie ik heb gevraagd hoe het komt weten het niet.
Ok het probleem is als volgt.

Ten 1e mijn config:
- Asus A7V rev 1.01
- Duron 650
- GeForce 2 MX
- 256 133mhz ram
- Terratec X-fire 1024 (geluidskaart)
- 30,7 GB 7200rpm Maxtor HD
- AOpen 36x cdrom speler
- 4x4x20 cd-rw
- 3Com netwerkkaart
- Realtek netwerkkaart

Ok, nu het probleem:
Wanneer ik in de bios m'n fsb op 100 zet. Het geheugen op 133mhz en ik draai een benchmark, loopt hij na van loop van tijd vast. Meestal na 1 uur zoiets.
- Wanneer ik de FSB op 90 zet, en het geheugen dus op 120 loopt hij nog steeds vast.
- Wanneer ik de FSB op 100 zet, en het geheugen ook op 100, loopt hij nog vast.
- Wanneer ik de FSB op 90 zet, en het geheugen ook op 90, blijft hij stabiel.

Meer info:
- Ik had laatst al nieuw geheugen gekocht. Ik had eerst 128mb ram 100mhz, daar liep hij dus ook op vast.
Nu heb ik 256MB 133mhz. Maar hij blijft vastlopen.
- Het geheugen heb ik allemaal ingesteld op CAS3
- Bij systeem op Normal ipv Optimal gebeurd hetzelfde.
- Voltage op 1.85 ipv het standaard voltage maakt niet uit.
- Als ik de FSB op 90 zet. En de multiplier op 10, dus 900mhz. En het geheugen op 90 fsb. Loopt hij stabiel. De processor kan dus best harder. Standaard 650, draait goed op 900 met 90fsb. Zodra ik de FSB op 100 zet en de MP op 9 (ook 900 mhz dus) loopt hij vast.
- Als ik het mobo voltage op een standje hoger zet dan normaal.. Normaal iets van 3.34 ofzoiets... iig als ik het dus hoger zet loopt ie nog vast.

Ik weet echt niet meer wat dit is... Ik hoop dat iemand de oplossing vind.

Verwijderd

probeer hem eens op CAS 3 te zetten je geheugen!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

geheugen op cas 3 zetten, en dan nog eens proberen, het kan verschil maken

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

:) lol :)

iStockphoto

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

zet je geheugen eens op cas 3

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Ik mag aannemen dat je het ook geprobeerd hebt met verschillende besturingssystemen?
Wat het ook nog kan zijn is een van je uitbreidingskaarten, ik zou het toch eens proberen met zoveel mogelijk hardware verwijderd uit je computer.

Laat maar.. .

• benchMarc
Uh fuck.. ik bedoel dus dat ik het geheugen op CAS3 had gezet :o tikfout :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CAS2 naar CAS3? :?

edit:
Heel Nederland is me al voor geweest zie ik. Ik HOUD toch zo van Casema, je gelooft het gewoon niet, echt ik HOUD echt van ze...

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 05 juli 2001 19:45 schreef TimMer het volgende:
CAS2 naar CAS3? :?
wel ff topic lezen voor je iets post, dit antwoord is nou al zo'n 5 keer gegeven |:(

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 05 juli 2001 19:45 schreef benchMarc het volgende:
Uh fuck.. ik bedoel dus dat ik het geheugen op CAS3 had gezet :o tikfout :)
lol, had je dat niet ff eerder kunnen zeggen :+

iStockphoto

Verwijderd

Tis een amd

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 05 juli 2001 19:47 schreef iefje het volgende:
Tis een amd
Dat slaat nergens op.
:r

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 19:47 schreef iefje het volgende:
Tis een amd
Zeg dan nix ofzo? :(

• TimMer
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 19:46 schreef cheshire87 het volgende:

[..]

wel ff topic lezen voor je iets post, dit antwoord is nou al zo'n 5 keer gegeven |:(
Jesus Christ*s, DOE TOCH NIET ZO OPGEFOKT MAN!! De helft van GoT is vandaag zwaar aggro, zeker het weer. Je ziet toch dat ik die reactie geedit heb. WEL FF LEZEN HE!! :( |:( :(

• benchMarc
pls ff ontopic en niet flamen :)

• TimMer
  • Niet online
Ik zou het mobo eens ruilen, kijken of dat werkt.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 15:51

GekkeR

key = key

voeding ?

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• TimMer
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 19:48 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op.
:r
Ach, die stakker heeft ook een AMD, dat scheelt. :P En dan nog: Achterlijke Micro Debielen ook als ondertitel. Heel apart...
Als hij zijn pc niet stabiel krijgt, wat doet hij dan hier?? >:)

Verwijderd

Heb je nou ook fsb 100 mp 6,5 geprobeerd?
(lijkt me wel logisch maar vraag het toch)

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 19:53 schreef GekkeR het volgende:
voeding ?
300Watt.. had ik ook al vervangen, maakte nix uit.
Op donderdag 05 juli 2001 19:53 schreef Stippie het volgende:
Heb je nou ook fsb 100 mp 6,5 geprobeerd?
(lijkt me wel logisch maar vraag het toch)
ff lezen bij het probleem: Wanneer ik de FSB op 100 zet, en het geheugen ook op 100, loopt hij nog vast.

Staat nog nix over de multiplier verhogen. Maar ff antwoord op je vraag: dan loopt ie vast dus.

• KryTech
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:10
vrij vaag probleem... ik neem aan dat je al een nieuwere bios geflasht heb?

Hoe stel je die fsb in met jumpers of in je bios... Als je het in je bios doet moet je is proberen om hem van jumper free af te halen, en hem op handmatig te zetten en dan de boel op 100 mhz proberen.

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 19:57 schreef KryTech het volgende:
vrij vaag probleem... ik neem aan dat je al een nieuwere bios geflasht heb?

Hoe stel je die fsb in met jumpers of in je bios... Als je het in je bios doet moet je is proberen om hem van jumper free af te halen, en hem op handmatig te zetten en dan de boel op 100 mhz proberen.
Ik heb alle biossen geflashed. Op alle loopt ie vast. Ik zal ff benchmarken, ik heb hem nu van jumperfree af, hij stond wel ingesteld op het mobo op 100mhz, dus niet auto. Maar de jumper stond gewoon op dat je het in de bios moet instellen. Ik heb ff die 4 jumpers teruggeduwd naar bios instellingen. Ik zal ff benchmarken, ik laat het zo weten.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:37

botoo

💀 too old to die young

controle en test puntjes:

biosversie? oudere bios'sen wilden weleens soortgelijke vage probs geven.

nVidia 4-1 geinstalleerd?
videokaart drivers up to date?

wat voor voeding en hoeveel watt?
bij twijfel koppel je de netwerkkaartjes en cd drives een poosje los.

is het 1 reep geheugen of verschillende reepjes?

[edit]
hmzzzz, zal eens leren wat sneller te typen :?

verder is een rev.1.01 mobo wel een oudje, mogelijk is dat de oorzaak, kinderziekte's?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik heb al enkele systemen met een Asus A7V stabiel proberen te krijgen, maar op de een of andere manier is dit niet echt een stabiel moederbord. Samen met verschillende processoren (Duron700, TB900) en verschillende soorten geheugen (CAS2/3, 128/256, 100/133MHz) blijken de systemen instabiel te blijven. Andere videokaarten of BIOS updates lossen ook niets op, en de voedingen zijn ook allemaal verschillende.
Zelf heb ik dus een grote dislike ontwikkeld tegenover dit Asus bord (hoewel andere borden van Asus echt TOP zijn), dus misschien is dit weer een van die onverklaarbare problemen.... (spontane restarts, no wakeUp from standBy, vastlopers (vaak na lange tijd), data corruption op harddisk)...

tip die misschien voor de hand ligt: installeer de VIA chipset drivers !!

[ik weet het, dit biedt geen oplossing, maar ik moet mijn frustratie en probeersels m.b.t. dit mobo ff melden...]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

limoentje, ik heb (nu nog steeds) een A7V en een A7V133 in gebruik, beide stabiel, ook al is de Linuxbak wel stabieler dan z'n Windoos broertje

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Wimpy006
  • Laatst online: 00:01
Uh, wordt de northbridge wel goed gekoeld. Ik bedoel, maybe zit de heatsink er niet goed op en maakt slecht contact.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

probeer eens je geheugen op cas3 te zetten :P

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 05 juli 2001 20:18 schreef GraasGast het volgende:
probeer eens je geheugen op cas3 te zetten :P
no comment ;)

iStockphoto

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 19:59 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ik heb alle biossen geflashed. Op alle loopt ie vast. Ik zal ff benchmarken, ik heb hem nu van jumperfree af, hij stond wel ingesteld op het mobo op 100mhz, dus niet auto. Maar de jumper stond gewoon op dat je het in de bios moet instellen. Ik heb ff die 4 jumpers teruggeduwd naar bios instellingen. Ik zal ff benchmarken, ik laat het zo weten.
Weer vast gelopen :/
Op donderdag 05 juli 2001 20:03 schreef botoo het volgende:

videokaart drivers up to date?

wat voor voeding en hoeveel watt?
bij twijfel koppel je de netwerkkaartjes en cd drives een poosje los.

is het 1 reep geheugen of verschillende reepjes?

[edit]
hmzzzz, zal eens leren wat sneller te typen :?

verder is een rev.1.01 mobo wel een oudje, mogelijk is dat de oorzaak, kinderziekte's?
Ik denk dat je VIA 4-1 bedoeld ipv Nvidia 4-1. Ja de nieuwste final. 4.32. Verder de nieuwste detonator drivers enz.

Verwijderd

Wat doet de core-temperatuur?

Verwijderd

Voel eens aan je northbridge, wordt die niet gloeiend heet? Als ik het goed begrijp kan je processor het goed hebben en je geheugen met 100 MHz al helemaal aankunnen. Het enige wat dan nog op 100 MHz loopt is je northbridge (en alles wat door je northbridge wordt aangestuurd dus), dus voel eens aan dat ding.

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 20:14 schreef Wimpy006 het volgende:
Uh, wordt de northbridge wel goed gekoeld. Ik bedoel, maybe zit de heatsink er niet goed op en maakt slecht contact.
Mobo temp is nu 42°C :o en cpu 52°C :/
Maar dat komt omdat het snikheet is op m'n kamer. In de winter waren die temperaturen veeel lager. mobo 25°C ofzo, cpu 41°C. En toen liep hij ook al steeds vast.

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 20:23 schreef Michiel_H het volgende:
Voel eens aan je northbridge, wordt die niet gloeiend heet? Als ik het goed begrijp kan je processor het goed hebben en je geheugen met 100 MHz al helemaal aankunnen. Het enige wat dan nog op 100 MHz loopt is je northbridge (en alles wat door je northbridge wordt aangestuurd dus), dus voel eens aan dat ding.
Jah, hijs stikkend heet. Maar in de winter dus niet, en toen liep hij ook al vast. Maar ok, we moeten nu ff alles aanspreken, hij wordt dus heet, stel dat dit de oorzak is, wat moet ik dan nu doen?

• Wimpy006
Doe een gok

• benchMarc
Ene koelert erop gooien

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
bv. een oude 486 fan op het koelblok zetten (als je een koelblok hebt, anders koelblok er ook op zetten).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• benchMarc
Ja d'r zit een heatsink op, welliswaar een dunne, maargoed... Ik heb hier ff geen koelers meer liggen, ik zal wel ff m'n videokaart koeler pakken, is een pentium koeler.

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Het is misschien effe een klote karweitje, maar effe je mobo uit je kast halen en dan met de zijkant tegen het ligt houden. Het kan zijn dat je koeler namelijk niet volledig tegen de core zit maar dat er een kleine spleet aan 1 van de zijkanten zit. In dit geval koelt ie maar gedeeltelijk. Het kan inderdaad ook zoals aangegeven je northbridge zijn. In dat geval moet je daar een koeler opzetten. Een maat van me heeft een A7V133 met een koeler op de northbridge. Die is er door Asus al opgepletterd, het zou dus heel goed kunnen dat bij jou, dat het probleem is. Succes ermee want dit is toch wel erg vervelend...

I think, therefor I am.....I think.

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
Kijk is bij de instellingen van je gehuegen, want bij sommige mobo's heb je een optie om bv. je fsb +10 te zetten (ozfo) dan draait ie dus ipv. op 100 Mhz op 110 Mhz en misschien trekt de boel het niet bij jouw ?? (heel vaag maar toch)

hopelijk heb ik je een beetje verder geholpen.

• Wimpy006
Installeer je OS eens opnieuw, terwijl je niets te veel in je kast hebt zitten. Dus gewoon videokaart ram mammaplank en proc floppy hd. en zet alle onboard shit uit.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik denk dat je VIA 4-1 bedoeld ipv Nvidia 4-1.
:o:o:o

en dat is niet de eerste keer dat ik dat verkeerdom zeg, zal dus ook wel niet de laatste keer zijn ook :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• benchMarc
Op donderdag 05 juli 2001 20:43 schreef Ricochet het volgende:
Het is misschien effe een klote karweitje, maar effe je mobo uit je kast halen en dan met de zijkant tegen het ligt houden. Het kan zijn dat je koeler namelijk niet volledig tegen de core zit maar dat er een kleine spleet aan 1 van de zijkanten zit. In dit geval koelt ie maar gedeeltelijk. Het kan inderdaad ook zoals aangegeven je northbridge zijn. In dat geval moet je daar een koeler opzetten. Een maat van me heeft een A7V133 met een koeler op de northbridge. Die is er door Asus al opgepletterd, het zou dus heel goed kunnen dat bij jou, dat het probleem is. Succes ermee want dit is toch wel erg vervelend...
Ik heb er een tijd geleden al eens met een laserlampje op geschenen, zitten geen spleten tussen. Das het probleem dus niet
Op donderdag 05 juli 2001 20:46 schreef Wimpy006 het volgende:
Installeer je OS eens opnieuw, terwijl je niets te veel in je kast hebt zitten. Dus gewoon videokaart ram mammaplank en proc floppy hd. en zet alle onboard shit uit.
Heb zoiets al gedaan met Win98 t/m WinXP :) Hij blijft vastlopen.

Verwijderd

Nou, ik had eerst een A7V, nu de -133 variant. En ik moet zeggen: zo stabiel als een huis. Zelfs GameRunTime2000 is relatief stabiel, hoewel stabiel en Windows een utopie is geloof ik.

Ontopic heb ik weinig toe te voegen.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Blijft vreemd dat veel mensen zeer goede ervaringen met de borden uit de A7 serie hebben... (A7V, A7A, A7V133 en weetikhetwat)

Is er misschien een bepaalde oude (of nieuwere) serie die problemen geeft, een rev1.0 tegenover 1.1 ofzo ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• answer_man
  • Laatst online: 20-08 10:24
edit:

ik leer ook nooit als ik een topic 3 uur open laat staan, en dan terugkom...

en dan wil gaan posten.. eerst op F5 te drukken om te kijken of het al geweest is :P

dus... lama

(ja ik was zo lang weg :P )

Verwijderd

Post eerst eens de slot bezetting. Want aan het aantal kaarten te zien heb je een aantal gedeelde IRQ's. Niet in Windows zelf bedoel ik, maar wat de hardware laat zien voordat windhoos opstart. Dat scherm dat je krijgt als je met een niet bootable floppy opstart.

Kijk ook eens of het systeem stabieler is als je
a) Met de driver "Standaard VGA PCI kaart" draait.
b) als dat ook niet stabiel is, in de safe mode opstarten en geheugen benchmark draaien.

Als jouw moederbord echt niet tof is, is de safe mode ook niet stabiel.
Als jouw VGA kaart niet lekker is en de rest goed, zal de geheugen benchmark goed lopen onder de standaard VGA mode.

Maar dat laatste kan ook gelden als je teveel kaarten in het systeem hebt gepropt.
Heb je al met alleen de VGA kaart getest ?

Verder moet je bij die GF2 MX kaarten altijd het geheugen wat rustiger zetten.
4way inerleave altijd uit. Ook de fastwrites voor de VGA uit laten.

Nou,
dat wassum even.
:)

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Nou ik ga hier heel simpel in zijn, kijk es naar je VCore setting, als daar 3.3 staat maak je daar es heel erg snel 3.45 van, vinden amd's en via namelijk heeeeel erg fijn !

Zo zijn er bij de tent waar ik rondren al meerdere problemen van deze aard opgelost, dusseh ff checken :P

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
je kan als het goed is voor ongeveer F35,- een onderzoek laten doen bij je lokale pc winkel.

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

op zich denk ik dat dat niet veel zal opleveren, de meesten van die zaken die er geld voor vragen voor onderzoek, ook niet nader te noemen zaken in maastricht, heerlen en sittard, bakken er totaal niets van, maar vragen wel onderzoekskosten, gerepareerd of niet, garantie of niet, boeit hun geen r33t :(

magoed er zijn zat tenten waar je heen kunt waar ook daadwerkelijk mensen rondlopen die wel verstand van zaken hebben, ren zelf ook al een tijdje in zo'n tent rond :P

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Hoe zit het met temps :?

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Dit heeft niks met tweaken te maken, het is gewoon een VIA systeem...

Wat voor merk geheugen heb je ?

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Ik had een dergelijk probleem met een A7V133 TB 1000@1200.
Heb het Diamondond Monstersound (MX300) kaartje vervangen door een Guillemot Fortissimo en presto !!
Nooit meer vastlopers.

Verwijderd

het is vroeg in de ochtend... ik slaap nog half.. dus als mijn antwoord al gegeven is, of als het nergens op slaat vergeef me..

via 4-1 drivers installed?
andere drivers ook up-to-date?

misschien hebbie een brak mobo?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem... ook met dat 90fsb....
Ik zie dat jij revisie 1.01 hebt... probeer deze te ruilen voor een 1.04, deze loopt namelijk wel stabiel ,mijn 2e systeem = een TB 1000 met eerst een 1.02 revisie... liep ook vaak vast, nu 1.04 revisie en loopt stabiel als een huis op 1200

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Klinkt mesgien dom, maar check de koeler/temp is.
Het kan ook zijn dat er niet goed gekoelt wordt. Je zegt dat ie na een uur vastloopt.
Maar krijg je dan blauwe schermen of reageert je PC niet meer?

Blauwe schermen, kernel errors: geheugen waarschijnlijk brak, evt. nog mobo

Vastlopen, zwartscherm, vaststaan met pieptoon: waarschijnlijk warmte probleem of tever overgeklokt (laatste out of the question uiteraard)

En ff over topic naam:
Voor de mensen die denken echt te kunnen tweaken

Beetje dom hè?
Je kunt tot op zekere hoogte helpen via telefonische/schriftelijke feedback, maar als je me die hele zooi voor me neus zet heb ik het toch echt wel sneller door en kan waarschijnlijk zo zeggen wat er mis is....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Je hebt echt een van de eerste a7v borden te pakken.....rev 1.01!!!
Mogelijk dat dat de oorzaak is, maar zou eigenlijk niet mogen.....gauw terug brengen en een rev. 1.04 ontvangen (mits nog onder garantie)

Ps jumperfree mulitplier aanpassen gaat niet bij jou he...je weet dat waarschijnlijk wel.... (moet je min. rev. 1.04 voor hebben!)

suc6

Verwijderd

Inderdaad een duidelijk geval van north-bridge overheating. Ik heb het zelf ook [nogsteeds]. Wat al iets helpt is je heatsinkje van je NB afhalen, schoonmaken, nieuwe coolpasta erop en terug zetten.
Als je er ruimte voor hebt kun je een fan op je northbridge zetten, of gewoon een complete blue orb gebruiken.

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Oude geheugenstrip eruit en opnieuw proberen.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Dit kunnen toch echt maar twee dingen zijn (er van uitgaande dat je pc voor de rest in goede staat is) warmte onwikkeling door een niet goed passende koeler (matig contact met de core) of core voltage gebrek,het lijkt er veel op dat je mobo gewoon de power niet aan de cpu kan leveren die hij hebben moet,de ene cpu is namelijk de andere niet....dusss of je mobo levert de core power niet die hij zou moeten leveren ,of je proc heeft gewoon meer core voltage nodig dan je mobo leveren kan.... succes er mee :)

O ja kunnen tweaken da's un goeie hahaha Ik (zei de gek) rommel ook maar wat aan net als de rest hier op tweakers.net proberen proberen proberen en nog is proberen....... tot je er bij neer pleurt! en dan ga je de volgende dag weer verder :+

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op donderdag 05 juli 2001 20:03 schreef botoo het volgende:

Maar natuurlijk nVidia 4-1 drivers |:(

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 21:06 schreef memendo het volgende:

[..]

Maar natuurlijk nVidia 4-1 drivers |:(
misschien heeft hij een speciale A7V met zo'n nForce chip? :+
Pagina: 1