Dag allemaal,
Afgelopen week heb ik een klein ongelukje gehad op de fiets waarbij het scherm van mijn a5 16 het helaas niet heeft overleefd. Gezien de de hoge reparatiekosten ben ik momenteel op zoek naar een nieuwe telefoon, een telefoon die op alle fronten minimaal even goed presteert als de a5 maar de voor mij twee grootste minpunten weet weg te poetsen, te weten:
- 16gb storage
- matige cameraprestaties
Ik zoek een?
Smartphone met nadruk op goede accuduur, camera en scherm.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, appen, foto's maken e.d. Ik game niet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor mij zijn er eigenlijik drie opties:
- Moto G g5 plus
- A5 17
- G6
Met de actie van T-mobile valt de G6 net binnen budget (€480,-).
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben het afgelopen jaar ontzettend verwend met het scherm van mijn A5. De G6 lijkt van de drie genoemde smartphones een no-brainer, maar ik ben bang dat juist het scherm (na amoled) gaat tegenvallen. Heeft iemand ervaring met het overstappen van amoled naar de G6?
Verder is de G6 natuurlijk het duurst. Is de 150-200 euro extra voor de G6 de prijs waard (ten opzichte van moto G/a5) of ga ik mij storen aan het scherm en ben ik beter en goedkoper uit met de a5 (voor het scherm) of de Moto G (Erg goedkoop, toch een goede camera)
Bij voorbaat dank voor het advies!
Afgelopen week heb ik een klein ongelukje gehad op de fiets waarbij het scherm van mijn a5 16 het helaas niet heeft overleefd. Gezien de de hoge reparatiekosten ben ik momenteel op zoek naar een nieuwe telefoon, een telefoon die op alle fronten minimaal even goed presteert als de a5 maar de voor mij twee grootste minpunten weet weg te poetsen, te weten:
- 16gb storage
- matige cameraprestaties
Ik zoek een?
Smartphone met nadruk op goede accuduur, camera en scherm.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, appen, foto's maken e.d. Ik game niet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor mij zijn er eigenlijik drie opties:
- Moto G g5 plus
- A5 17
- G6
Met de actie van T-mobile valt de G6 net binnen budget (€480,-).
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben het afgelopen jaar ontzettend verwend met het scherm van mijn A5. De G6 lijkt van de drie genoemde smartphones een no-brainer, maar ik ben bang dat juist het scherm (na amoled) gaat tegenvallen. Heeft iemand ervaring met het overstappen van amoled naar de G6?
Verder is de G6 natuurlijk het duurst. Is de 150-200 euro extra voor de G6 de prijs waard (ten opzichte van moto G/a5) of ga ik mij storen aan het scherm en ben ik beter en goedkoper uit met de a5 (voor het scherm) of de Moto G (Erg goedkoop, toch een goede camera)
Bij voorbaat dank voor het advies!