intro verhaal farcry 4 duurt te lang

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

ik heb het spel farcry 4 gekocht voor de pc :/ en installed en nu blijkt bij opstarten spel dat ik zwart scherm steeds krijg met intro praatje van spel en tips. maar dit duurt al een uur en tips blijven herhalen. goede video kaart heb ik en speel meerdere games maar dit klopt niet , help help

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38

Trygve

Redacteur
Wat gebeurt er precies? En wat zijn de specificaties van je pc en wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het spel tig keer opgestart meer kan ik niet doen lijkt mij. heb een code bij bol.com gekocht en spel gedownload meer kan ik denk ik niet doen. heb een G force video kaart die voldoet aan de eisen . spel start ook op dus dat moet goed zijn. alleen blijft hij dus alleen maar opstart menu afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:30:
ik heb het spel tig keer opgestart meer kan ik niet doen lijkt mij. heb een code bij bol.com gekocht en spel gedownload meer kan ik denk ik niet doen. heb een G force video kaart die voldoet aan de eisen . spel start ook op dus dat moet goed zijn. alleen blijft hij dus alleen maar opstart menu afspelen
Meer kan je niet doen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
update kan het spel wel spelen via een andere map in het spel maar wil eigenlijk offline starten, dus echt bij het begin .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je niet meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou eventueel je computer kunnen herstarten, kijken of het werkt, zo niet dan research doen en drivers opnieuw installeren, 9/10 keer werkt het dan wel, en anders is er vast nog iemand die hetzelfde probleem heeft gehad.
En als het dan nog niet werkt kun je hier terugkomen of naar reddit.com/r/pcmasterrace gaan voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:43
Je kan om te beginnen je verhaal wat duidelijker maken, dat andere spellen het wel doen zegt niks over wat het kan zijn.

- wat zijn je volledige computer specs
- is het spel al geupdate/patches?
- meest recente drivers?

ik denk dat je niet meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Als je hem ook al een keer volledig opnieuw hebt geïnstalleerd kan je denk ik niet meer doen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Schopje naar SPV.
Misschien dat daar iemand je kan helpen, maar je probleemstelling is wel heel erg vaag. Je geeft ook geen specs (welke videokaart, Windows-versie, processor), hebt nog niks zelf geprobeerd voor zover wij kunnen lezen, dus dan kun je ook niet verwachten dat hier iemand weet wat je kunt doen.

Dus wel graag specs toevoegen en wat je zelf al gevonden (Google) hebt en hebt geprobeerd. Anders sluiten we dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Zo op de man is ook weer niet nodig. Sommige mensen hebben niet veel verstand van computers, maar willen wel zo nu en dan kunnen gamen. Hij krijgt bij deze nog een kans om meer informatie te geven.

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 21-05-2017 18:16 ]

Pagina: 1