Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op hoge settings en goede FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Van 400 t/m 700 ligt er echt maar net aan wat echt belangrijk is om te veranderen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat meer ram al veel gaat helpen en waarschijnlijk een nieuwe 3D kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer welke gewoon beste in prijs/kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet games gewoon op High of hoger kunnen afspelen met een steady FPS.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Hey beste Tweakers, Ik heb dit PCtje nu een jaartje of 3 maar begin nu toch echt wel te merken dat hij de nieuwere AAA titles niet meer goed kan afspelen met als voorbeeld Prey die laast is uitgekomen zelfs op Medium is het geen solid 60 FPS en stuttert hij hier en daar wat erg jammer is. Ook voor de upcoming games die dit jaar uitkomen gaat dit hetzelfde probleem worden ben ik bang vandaar dat ik hier om hulp kom vragen over wat ik het beste kan aanpassen.
Ben zelf geen wizkid maar weet wel wat standaard dingetjes van PCs(bouwen) af. Als je verder nog bepaalde informatie over t systeem wilt weten beantwoord ik t graag.
Gaat hier puur om t upgraden/vervangen/mischien nieuwe PC, monitor en alle andere poespas heb ik gewoon nog.
Groetjes,
Wesley
Mijn huidige spec:
1920x1080 Resolutie
Intel Core i5-3570K @ 3.40GHz
MSI Radeon R9 290 Gaming 4G GDDR5
8GB Dual Channel DDR3 @ 799MHz
ASRock Z77 Extreme4-M (CPUSocket)
NZXT Guardian 921 Case
Sea Sonic M12II-620 Voeding
Cooler Master Hyper 212 Plus
Gamen op hoge settings en goede FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Van 400 t/m 700 ligt er echt maar net aan wat echt belangrijk is om te veranderen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat meer ram al veel gaat helpen en waarschijnlijk een nieuwe 3D kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer welke gewoon beste in prijs/kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet games gewoon op High of hoger kunnen afspelen met een steady FPS.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Hey beste Tweakers, Ik heb dit PCtje nu een jaartje of 3 maar begin nu toch echt wel te merken dat hij de nieuwere AAA titles niet meer goed kan afspelen met als voorbeeld Prey die laast is uitgekomen zelfs op Medium is het geen solid 60 FPS en stuttert hij hier en daar wat erg jammer is. Ook voor de upcoming games die dit jaar uitkomen gaat dit hetzelfde probleem worden ben ik bang vandaar dat ik hier om hulp kom vragen over wat ik het beste kan aanpassen.
Ben zelf geen wizkid maar weet wel wat standaard dingetjes van PCs(bouwen) af. Als je verder nog bepaalde informatie over t systeem wilt weten beantwoord ik t graag.
Gaat hier puur om t upgraden/vervangen/mischien nieuwe PC, monitor en alle andere poespas heb ik gewoon nog.
Groetjes,
Wesley
Mijn huidige spec:
1920x1080 Resolutie
Intel Core i5-3570K @ 3.40GHz
MSI Radeon R9 290 Gaming 4G GDDR5
8GB Dual Channel DDR3 @ 799MHz
ASRock Z77 Extreme4-M (CPUSocket)
NZXT Guardian 921 Case
Sea Sonic M12II-620 Voeding
Cooler Master Hyper 212 Plus
[ Voor 12% gewijzigd door Sakray op 20-05-2017 14:19 ]