Toon posts:

opzoek naar een goed spel

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben opzoek naar een goed spel.
wat is een goed spel ? tja.. goeie vraag, waar hou je van ? ook dat is een goeie vraag.
ik vind eigenlijk alles wel leuk

laat me is weten wat jullie een goed spel vinden !
dan ga ik daar trailers van bekijken net zolang tot er een spel tussen zit wat mij wel leuk lijkt
wellicht meerdere.

momenteel speel ik alleen maar battlefield 1 hiervoor 4 gespeeld.
ik heb van de week Titanfall 2 gekocht de story line was wel vet, maar ik vond het relatief kort.
maar het online vind ik tegen vallen... misschien als ik er wat beter in word dat het wel leuk is.
wel is het een game die uit eindelijk gaat vervelen denk ik.

ik heb op internet aardig wat gaming sites bezocht maar weinig leuks kunnen vinden
tom clancy's ghost recon wildlands dit lijkt me ook wel een leuk spel.

graag hoor ik jullie ervaringen en leukste games voor op de pc ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alterlai
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-08 11:32
Als je een fan bent van shooters zou ik CS:GO proberen als je dat nog niet hebt gedaan. De learning curve is best stijl maar dat is ook onderdeel van de lol.
Ook DOOM is een aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Ik ben fan van rainbow six siege. Best goedkoop te krijgen en vind hem leuker dan wildlands.

[ Voor 21% gewijzigd door alwind op 19-05-2017 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@alterlai ik ben qua graphics een beetje verpest met BF1, ik heb van CS-GO al aardig wat filmpjes zitten kijken. maar het is misschien wel een goed alternatief als ik BF even zat ben.

bedankt ik ga even kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:48
Pacman is nog steeds de shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alterlai
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-08 11:32
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 09:10:
@alterlai ik ben qua graphics een beetje verpest met BF1, ik heb van CS-GO al aardig wat filmpjes zitten kijken. maar het is misschien wel een goed alternatief als ik BF even zat ben.

bedankt ik ga even kijken :)
Ik speel het spel al 2000 uur en het gaat niet om de graphics. Het belangrijkste aspect is toch echt de competitie. Ik ben zelf ook een grote fan van goede graphics in games, maar voor CS:GO maak ik een uitzondering. Ik speel de game in 4:3 resolutie met de settings op het allerlaagst. Hier gaat het dus niet om de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik ga hem wellicht kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Opsom topics proberen we op Tweaker te vermijden vanwege de lage discussiewaarde. Kijk eens op YouTube naar de duizenden let's play of zoek op top 10 games in je favoriete genre.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.