Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• RichardS1
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-04 13:45
Aangezien mijn laptop het heeft begeven ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Hij heeft het lang uitgehouden met me maar ben er nooit echt weg van geweest. Het ging hier om een Acer Aspire V3-771G. Toen aangeschaft voor een bedrag rond de € 850,- ongeveer 4,5 jaar geleden. Volgens mij had deze laptop niet echt een goede ventilatie aangezien ik soms bijna mn handen verbrandde. Hierbij maakte het niet uit waar hij stond (op tafel of op schoot oid.) Daarnaast kon de laptop al na een paar maanden niet meer langer dan 5 minuten aan blijven staan zonder stekker in het stopcontact. Dit wil ik natuurlijk voorkomen met mijn nieuwe laptop dus zou ik graag gebruik willen maken van jullie advies ;)

Wat ga je met je laptop doen?
Dagelijkse bezigheden. Daarnaast hou ik wel van een spelletje. Ik hoef niet de nieuwste spellen te kunnen spelen (dit doe ik op mijn ps4). Graag zou ik (als dat mogelijk is icm budget) op hoge instellingen wel eens een potje CS:GO kunnen spelen of wat rondzwerven in WoW. Dit lijken mij niet al te zware games waar ik de meest krachtige laptop voor nodig heb. Maar ook dit kan ik natuurlijk verkeerd hebben ;). Voor het spelen van games sluit ik de laptop aan op mijn 27 inch monitor.

Wat is je budget?
Het lieft max € 600 maar het uiterste is echt € 700. Hoe goedkoper hoe beter maar moet zeker niet ten kosten gaan van de kwaliteit.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee bijna nooit. Geen plaats voor PC.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Dit is misschien wel interessant voor je:https://tweakers.net/pricewatch/532345/medion-erazer-p6661-(30020193).html

Verwijderd

Kijk hier eens:
reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2017
Vrees dat het gamen op een 27" monitor toch wat problematisch wordt, ligt natuurlijk aan de resolutie en de settings in de game zelf, weet ook niet wat jij acceptabel vindt.

• RichardS1
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-04 13:45
Bedankt voor jullie reactie.

@NO_Excuses Ik zal idd even kijken naar de medion, heb m al een paar keer voorbij zien komen vandaag tijdens mijn zoektoch binnen budget. Heb jij toevallig ervaring met Medion? Ik hoor namelijk verschillende verhalen over de kwaliteit van medion.

@Verwijderd Voor mij hoeft nooit alles op ultra te staat oid. Voor mij gaat het erom dat ik wel alles helder kan zien. Het liefst speel ik wel rond High settings. De BBG had ik inderdaad ook gezien. Echter kan er op een i3 processor goed gespeeld worden?

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
RichardS1 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:40:
Bedankt voor jullie reactie.

@Verwijderd Voor mij hoeft nooit alles op ultra te staat oid. Voor mij gaat het erom dat ik wel alles helder kan zien. Het liefst speel ik wel rond High settings. De BBG had ik inderdaad ook gezien. Echter kan er op een i3 processor goed gespeeld worden?
Hangt van het spel af, veel oudere spellen draaien toch op een enkele core, dus probeer uit te zoeken of je beoogde spellen goed gebruik maken van meerdere cores

Star Citizen Referral Code