huidige situatie, (verlopen)
we hadden bij vodaphone een prepaid hybride "abbonement" wat ons eigenlijk uitstekend beviel.
10,- per maand voor wat belminuten en 250mb (daarna 1gb) wat voor ons relatief genoeg was..
- voordeel op = op
- voordeel per maand afschrijving en konden we automatisch laten gaan maar ook onderbreken
- voordeel prepaid (geen abbo)
- nadeel: belminuten / data ging niet mee naar volgende maand (niet erge ramp)
- nadeel buitenbundel tegoed werd niet echt overduidelijk aagegeven als "aangesproken"
Helaas is het hybride/you ofzo niet meer mogelijk bij vodaphone..
Mijn vraag
ik zoek eigenlijk een dergelijk abbonement die gewoon
- per maand opzegbaar / betaling
- data/belmin
- op = op (prepaid)
- kpn / vodaphone netwerk (tele2 is niet optimaal gaf mijn schoonvader aan in zijn leefgebied)
Relevante abbonement verbruik
500mb wordt er wel verstookt .. 1gb zou een pre zijn
bellen doen we alleen in nood / een set nummers die we kunnen bellen (2 a 3) is altijd prettig.
richtprijs is 10,- .. 15 euro is echt de bovengrens .. (simonly) unlocked toestellen hebben we al
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- youfone lees ik allemaal slechte reviews over
- robin mobile (jong) lijkt niet voor ons doel geschikt
- tele2 zitten we weer met bereik (was afgezien daarvan niet slecht abbo optie) ..
En de vergelijking sites lijken me allemaal gesponserde zooi die niet eens een normale vergelijking kunnen maken .. bah ze duwen je wel erg 1 kant op ..
Hebben jullie tips / idee-en waardoor we ons gezamelijk limiet van 10,- per persoon kunnen halen ?
we hadden bij vodaphone een prepaid hybride "abbonement" wat ons eigenlijk uitstekend beviel.
10,- per maand voor wat belminuten en 250mb (daarna 1gb) wat voor ons relatief genoeg was..
- voordeel op = op
- voordeel per maand afschrijving en konden we automatisch laten gaan maar ook onderbreken
- voordeel prepaid (geen abbo)
- nadeel: belminuten / data ging niet mee naar volgende maand (niet erge ramp)
- nadeel buitenbundel tegoed werd niet echt overduidelijk aagegeven als "aangesproken"
Helaas is het hybride/you ofzo niet meer mogelijk bij vodaphone..
Mijn vraag
ik zoek eigenlijk een dergelijk abbonement die gewoon
- per maand opzegbaar / betaling
- data/belmin
- op = op (prepaid)
- kpn / vodaphone netwerk (tele2 is niet optimaal gaf mijn schoonvader aan in zijn leefgebied)
Relevante abbonement verbruik
500mb wordt er wel verstookt .. 1gb zou een pre zijn
bellen doen we alleen in nood / een set nummers die we kunnen bellen (2 a 3) is altijd prettig.
richtprijs is 10,- .. 15 euro is echt de bovengrens .. (simonly) unlocked toestellen hebben we al
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- youfone lees ik allemaal slechte reviews over
- robin mobile (jong) lijkt niet voor ons doel geschikt
- tele2 zitten we weer met bereik (was afgezien daarvan niet slecht abbo optie) ..
En de vergelijking sites lijken me allemaal gesponserde zooi die niet eens een normale vergelijking kunnen maken .. bah ze duwen je wel erg 1 kant op ..
Hebben jullie tips / idee-en waardoor we ons gezamelijk limiet van 10,- per persoon kunnen halen ?
Tja vanalles