Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
huidige situatie, (verlopen)
we hadden bij vodaphone een prepaid hybride "abbonement" wat ons eigenlijk uitstekend beviel.
10,- per maand voor wat belminuten en 250mb (daarna 1gb) wat voor ons relatief genoeg was..
- voordeel op = op
- voordeel per maand afschrijving en konden we automatisch laten gaan maar ook onderbreken
- voordeel prepaid (geen abbo)
- nadeel: belminuten / data ging niet mee naar volgende maand (niet erge ramp)
- nadeel buitenbundel tegoed werd niet echt overduidelijk aagegeven als "aangesproken"
Helaas is het hybride/you ofzo niet meer mogelijk bij vodaphone..

Mijn vraag
ik zoek eigenlijk een dergelijk abbonement die gewoon
- per maand opzegbaar / betaling
- data/belmin
- op = op (prepaid)
- kpn / vodaphone netwerk (tele2 is niet optimaal gaf mijn schoonvader aan in zijn leefgebied)

Relevante abbonement verbruik
500mb wordt er wel verstookt .. 1gb zou een pre zijn
bellen doen we alleen in nood / een set nummers die we kunnen bellen (2 a 3) is altijd prettig.

richtprijs is 10,- .. 15 euro is echt de bovengrens .. (simonly) unlocked toestellen hebben we al

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- youfone lees ik allemaal slechte reviews over
- robin mobile (jong) lijkt niet voor ons doel geschikt
- tele2 zitten we weer met bereik (was afgezien daarvan niet slecht abbo optie) ..

En de vergelijking sites lijken me allemaal gesponserde zooi die niet eens een normale vergelijking kunnen maken .. bah ze duwen je wel erg 1 kant op ..

Hebben jullie tips / idee-en waardoor we ons gezamelijk limiet van 10,- per persoon kunnen halen ?

Tja vanalles

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van TPL naar MAA.

Ik begrijp uit je post dat het twee abonnementen moeten worden, aangezien je spreek over 'we'?
Daarnaast heb je het over een abonnement, maar vervolgens heb je het weer over prepaid. Wat is het nu?

Als laatste zie ik dat je het T-Mobile netwerk niet noemt, is dat bewust?

Een aantal opties in ieder geval:
- Ben: 11 euro: 200/200 + 1GB
- Simyo: 15 euro: 100/100 + 1GB

Daarnaast heb je nu Hybride. Ik zie dat de dienst nog bestaat, maar dat je die niet meer kan aanpassen. Werd dat aanpassen bij jullie veel gedaan?

Je kan je Hybride overzetten naar You en daar heb je ook maandbundels. 10 euro voor 1GB + 10 min. Die kan je dan per maand aan of uit zetten.

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 19-05-2017 12:11 ]

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

EnnaN

Toys in the attic

Wat ik er van lees is het volgende
* je wil per abo 10 - 15 uitgeven
* je wil wel 1 gb
* je wil liever geen tele2
* je wil maandelijks opzeggen

Klopt dat?

Ben lijkt wel een optie.

Ik heb deze link voor je waar je nog wat meer kan filteren, er staat ook nog een simyo tussen, die wel wat duurder is.

https://www.belsimpel.nl/...1&sortering=laagste_prijs

sig

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Simyo.

* Per maand opzegbaar.
* Zelf een bundel samenstellen, data en SMS/belminuten zijn van elkaar losgekoppeld.
* Op KPN netwerk.
* Op = niet op maar je kunt wél een app downloaden die je precies vertelt wat je nog over hebt. Volgens mij kun je ook een SMS instellen wanneer je op een bepaald percentage komt te zitten.

Zit zelf ook bij die club en bevalt me uitstekend al die jaren. Net mijn abonnement verhoogd van 300/300 naar 300/1GB. Kost mij €11 per maand exclusief buiten bundel dingetjes.

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:59:
Ik begrijp uit je post dat het twee abonnementen moeten worden, aangezien je spreek over 'we'?
jup samen met vrouwlief
Daarnaast heb je het over een abonnement, maar vervolgens heb je het weer over prepaid. Wat is het nu?

Als laatste zie ik dat je het T-Mobile netwerk niet noemt, is dat bewust?
ik heb het liefst prepaid, abbo moet een limiet op zitten.

nee niet bewust, genoemd maar liever toch kpn/vodaphone (beste ervaring tot nu toe)

Een aantal opties in ieder geval:
- Ben: 11 euro: 200/200 + 1GB
- Simyo: 15 euro: 100/100 + 1GB

Daarnaast heb je nu Hybride. Ik zie dat de dienst nog bestaat, maar dat je die niet meer kan aanpassen. Werd dat aanpassen bij jullie veel gedaan?

Je kan je Hybride overzetten naar You en daar heb je ook maandbundels. 10 euro voor 1GB + 10 min. Die kan je dan per maand aan of uit zetten.
[/quote]
We zijn dus van hybride naar you gegaan maar you is nu ook beperkt. (geen automatische incasso) die heeft vodaphone na 2 / 3 maanden opeens gestopt .. (dunno why)
dus ..

Wij passen nooit aan, en die 10min + 1gb is meer dan zat voor ons. alleen geen automatische incasso ..
wat weer waardeloos is ..

@EnnaN klopt bijna
- liever 10,- dan 15
- 500mb minimum
- liever prepaid dan maandelijks opzegbaar

@sypie we willen niet over de bundel heen kunnen gaan,

het allerbelangrijkste is dat we een vaste prijs voor de bel & data bundels hebben en per maand aftikken
en eigenlijk extra kosten niet gemaakt kunnen worden. we internetten zoveel mogelijk via wifi maar het is wel prettig om berichtjes onderweg/op-reis te zien .. zelfde gedrag is bellen .. 99% is inbound en dat wij bellen is alleen als het echt nood heeft.
Als er niet een (harde)limiet op te stellen is dan kan het voorkomen dat er gewoon vette rekeningen komen ..en dat komt altijd ongelegen op het verkeerde moment. de maand opzegbaar btw is puur als er niks op pre-paid gebied te vinden is.

Tja vanalles

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
vso schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:39:
Als er niet een (harde)limiet op te stellen is dan kan het voorkomen dat er gewoon vette rekeningen komen ..en dat komt altijd ongelegen op het verkeerde moment. de maand opzegbaar btw is puur als er niks op pre-paid gebied te vinden is.
Bij sommige provider kan je buiten de bundelkosten simpelweg uitschakelen, waardoor het niet mogelijk is om meer te betalen dan je maandbedrag. Verder kan je op de telefoons apps zetten die voorkomen dat je buiten je bundel gaat bellen / smsen en internetten. Voor het internet heeft Android al zo'n functie ingebouwd vanaf Android 5 (als ik mij niet vergis).

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:21

Wuursj

want worst is al bezet

Hollands Nieuwe (= vodafone dochter en netwerk) heeft wel iets wat er op lijkt.
Voor 9 euro heb je dan 1000 minuten of sms of MB bij 3G. Alles uit één bundel.

Na de bundel stopt het automatisch maar is wel weer aan te zwengelen door extra tegoed te kopen, online of via een sms. Lijkt dus aardig op zo'n hybride abbo.

Een van je voorwaarden haal je echter niet: 1 of 2 jarig contract, niet maandelijks opzegbaar dus. :/ Ik weet niet of dat een breekpunt is?

[ Voor 4% gewijzigd door Wuursj op 19-05-2017 14:37 ]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
@Wuursj dat 1ne punt is wel een breekpunt inderdaad.
rens-br schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:02:
Bij sommige provider kan je buiten de bundelkosten simpelweg uitschakelen, waardoor het niet mogelijk is om meer te betalen dan je maandbedrag. Verder kan je op de telefoons apps zetten die voorkomen dat je buiten je bundel gaat bellen / smsen en internetten. Voor het internet heeft Android al zo'n functie ingebouwd vanaf Android 5 (als ik mij niet vergis).
ps ik zie net dat de vodafone wel weer automatische incasso heeft |:( waarom hebben ze het gedeactiveerd ?

Tja vanalles

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:07
Je kunt ook kijken naar Lebara One. Prepaid, 1ct/MB zonder aparte bundel. Gratis onderling bellen tot 30 dagen na opwaarderen.
Pagina: 1