Ik ben bezig met het maken van een website. Hierbij gebruik ik op de server opgeslagen Json bestanden. In deze bestanden staat belangrijke informatie die niet zichtbaar mag zijn voor mensen die niet ingelogd zijn.
Nu is het zo dat als ik gewoon naar mijnwebsite.nl/json/filename.json ga dat ik als ik wel of niet ingelogd ben gewoon deze bestanden kan bekijken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik vraag ed gegevens uit de Json bestanden als volgens op:
Deze link: json/filename.json is gewoon uit de broncode uit te lezen.
Ik zou dus graag willen dat je allen bij die bestanden bent als je ingelogd bent.
Als inlog systeem maak ik gewoon gebruik _session
Nu is het zo dat als ik gewoon naar mijnwebsite.nl/json/filename.json ga dat ik als ik wel of niet ingelogd ben gewoon deze bestanden kan bekijken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik vraag ed gegevens uit de Json bestanden als volgens op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $.getJSON('json/filename.json', function (data) { var address = $('#address'); var locaties = data.map(function (item) { return item.naam + '<br>' + item.telefoon + ' ' + item.mobiel + '<br>' + item.postcode; }); address.empty(); address.append(locaties); }); |
Deze link: json/filename.json is gewoon uit de broncode uit te lezen.
Ik zou dus graag willen dat je allen bij die bestanden bent als je ingelogd bent.
Als inlog systeem maak ik gewoon gebruik _session
[ Voor 5% gewijzigd door jandeman023 op 19-05-2017 11:54 ]