Ik heb een slordige € 2000 - € 2500 euro stuk te smijten op een PC waarmee ik eindelijk eens fatsoenlijk een spelleke kan draaien. Op dit moment is het vooral Battlegrounds, maar andere nog uit te komen zware 3D games zijn natuurlijk ook erg aantrekkelijk. 
Buiten een redelijke muis, heb ik niets waarmee ik de computer kan complementeren. Ik moet dus alles nieuw kopen, van kast tot monitor tot toetsenbord.
De PC komt in mijn huiskamer te staan en heb daarom 2 aanvullend eisen (naast dat ie natuurlijk retesnel moet zijn
):
gallery: Rexomnium
Hiermee zit ik op € 1955.
Met deze verzameling van losse componenten denk ik wel een aardige PC bij elkaar gezocht te hebben, maar de laatste keer dat ik een PC heb gebouwd is al een hele lange tijd geleden. Dus ik blijf met wat vragen en onzekerheden zitten:
Buiten een redelijke muis, heb ik niets waarmee ik de computer kan complementeren. Ik moet dus alles nieuw kopen, van kast tot monitor tot toetsenbord.
De PC komt in mijn huiskamer te staan en heb daarom 2 aanvullend eisen (naast dat ie natuurlijk retesnel moet zijn
- Hij moet klein, maar fijn zijn.
- Ik wil hem zo min mogelijk horen. Ook bij zware taken.
gallery: Rexomnium
Hiermee zit ik op € 1955.
Met deze verzameling van losse componenten denk ik wel een aardige PC bij elkaar gezocht te hebben, maar de laatste keer dat ik een PC heb gebouwd is al een hele lange tijd geleden. Dus ik blijf met wat vragen en onzekerheden zitten:
- Ik heb nu gewoon de standaardkoeler die bij de processor komt. Is een alternatieve koeler beter, stiller, kouder? En zo ja, welke zou ik dan moeten nemen die wel in zo'n kleine kast past.
- Kan het sneller?
- Kan het stiller?
- Kan het kleiner?
- Kan het nóg minder opzichtig?
- ...en kan het ... beter?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.