Argh ok ik weet dat het een ongelijke new-b vraag in m'n topic [topic=177536] was, maar ik had de help ook allang gebruikt en daar staat het dus echt niet. Ik vind het ook een beetje lullig om daarom mijn draadje te sluiten.
Als je je registreert krijg je dat in een boekje erbij!
offtopic:
Dan is er vast wel een faq over op hun site.
Of ergens in het help menu is een optie om te registeren...
nee het zat bij de retail versie van m'n aopen dvd spelerOp donderdag 05 juli 2001 19:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Als je je registreert krijg je dat in een boekje erbij!
ahaOp donderdag 05 juli 2001 19:02 schreef ChUcKy2731 het volgende:
nee het zat bij de retail versie van m'n aopen dvd speler
dan heb ik nix gezegd
Op hun site is niks te vinden, in het proggie heb ik al een uur rond lopen te banjeren, misschien kijk ik er wel gewoon overheen maar zeg dan gewoon ff waar het wel staat.Op donderdag 05 juli 2001 19:02 schreef ACM het volgende:
offtopic:
Nee ik weet dat het misschien een domme vraag is maar als ik er gewoon overheen kijk en iemand het misschien zo ff kan zeggen hoeft ie toch niet op slot. De help had ik dus ook al lang doorgespit.Op donderdag 05 juli 2001 19:04 schreef ACM het volgende:
Magoed, daar gaat _dit_ topic niet over.
Ik heb hem weer opengegooid, normaal staat zoiets _altijd_ in de help, etc.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het hierbij niet zo is, ik ken dat prog niet
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het hierbij niet zo is, ik ken dat prog niet
\Op donderdag 05 juli 2001 19:06 schreef Buzzman het volgende:
Ik heb hem weer opengegooid, normaal staat zoiets _altijd_ in de help, etc.
Tsja als ik daar zoek op "registeren" in die help krijg je alleen maar hun adres enzo waar je hem kan kopen, terwijl ik dat dus allang gedaan heb
Pagina: 1