van azerty een qwerty maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469857

Topicstarter
Hey allemaal,

Mijn huidige laptop begint een beetje uit elkaar te vallen dus het is tijd voor een nieuwe. Mijn budget is jammer genoeg niet zo groot dus ik ga proberen een tweedehands laptop te krijgen met de nieuwe 10xx serie video kaarten. Nu zag ik een advertentie staan van een laptop met een azerty toetsenbord. Weet iemand of het mogelijk/makkelijk is om bij een MSI apache pro de toetsen om te wisselen en belangrijker of je ergens bij instellingen permanent de instellingen kan aanpassen.

Ik heb even rondgekeken maar weet niet echt waar ik het kan vinden.

Bij voorbaat dank,
Berend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Gewoon in Control Panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Blijft ie dan ook in qwerty staan? dat zou iig makkelijk zijn. Weet u of het makkelijk is de toetsen om te wisselen op een laptop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 20:11

Twarp

just grin...

Je heb er ook plakstickers voor. Hoef je geen toetsenbord uit elkaar te trekken.

Meh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
Anoniem: 469857 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 23:50:
Blijft ie dan ook in qwerty staan? dat zou iig makkelijk zijn. Weet u of het makkelijk is de toetsen om te wisselen op een laptop?
Toetsen wisselen werkt voor de letters. Maar alle speciale tekens zitten op de verkeerde toets.En bij laptops heb je best kans dat er wat afbreekt als je ze los haalt.
Zover windows weet is je toetsenbord gewoon QWERTY als je US International selecteert als toetsenbord optie.
De stickers lijken mij een prima optie.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 13:03

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Stickers en backlight gaan niet zo goed samen!
Maar voor +/- 60,- heb je ook een nieuw qwerty toetsenbord voor je laptop (zie ebay)
Pagina: 1