Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar donker grijze sleeve (cable sleeve) met een binnen diameter van 1/2 inch of 13mm
Wat is je budget?
30 euro inclusief verzending
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de kleur maar goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het wordt gebruikt om de slangen van een aantal AIO een betere uitstraling te geven/ te sleeven
Zelf heb ik primochill sleeve gevonden.
Echter is dit via de Nederlandse verkoop punt (Highflow) niet leverbaar en is niet zeker of dit ooit terug komt.
De andere verkooppunten in Europa (2 Spaanse en 1 Franse) verzenden niet naar Nederland
Dus toen direct bij primochill geprobeerd, echter accepteren deze alleen creditcard betalingen en heb geen creditcard
Deze sleeve heb ik zelf gevonden:
http://www.primochill.com...mm-sold-by-the-foot-smoke
Dus als iemand de zelfde sleeve of soort gelijke sleeve weet die relatief eenvoudig te bestellen is in Nederland .. mijn dank is zeer groot!
Of als iemand met zijn/haar creditcard een bestelling wil doen bij primochill (dat ik het bedrag eerst over maak) ... mijn dank is zeer groot!
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar donker grijze sleeve (cable sleeve) met een binnen diameter van 1/2 inch of 13mm
Wat is je budget?
30 euro inclusief verzending
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de kleur maar goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het wordt gebruikt om de slangen van een aantal AIO een betere uitstraling te geven/ te sleeven
Zelf heb ik primochill sleeve gevonden.
Echter is dit via de Nederlandse verkoop punt (Highflow) niet leverbaar en is niet zeker of dit ooit terug komt.
De andere verkooppunten in Europa (2 Spaanse en 1 Franse) verzenden niet naar Nederland
Dus toen direct bij primochill geprobeerd, echter accepteren deze alleen creditcard betalingen en heb geen creditcard
Deze sleeve heb ik zelf gevonden:
http://www.primochill.com...mm-sold-by-the-foot-smoke
Dus als iemand de zelfde sleeve of soort gelijke sleeve weet die relatief eenvoudig te bestellen is in Nederland .. mijn dank is zeer groot!
Of als iemand met zijn/haar creditcard een bestelling wil doen bij primochill (dat ik het bedrag eerst over maak) ... mijn dank is zeer groot!