Iphone 5s werkt niet na update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 923555

Topicstarter
Mijn vraag
sinds ik de software update heb gedaan naar iOS 10.3.2 vergt mijn iphone 5s kuren. het is niet mogelijk om te bellen. als ik iemand bel (via whatsapp of normaal) kan ik diegen wel horen, maar diegene mij niet. zodra ik tijdens het bellen op de luidspreker bel. dan kan ik diegene niet horen, maar hij mij wel. andersom dus.
ook is het niet mogelijk te bellen via de originele iphone oordopjes (diegene hoort mij weer niet). ook is bij de oordopjes het geluid in het linker oortje weggevallen, dit is het geval bij alle apple oortjes die ik probeer. de oortjes werken prima op mn pc. koptelefoon geeft helemaal geen geluid.
filmpjes kijken doet het ook niet. heb geen geluid. het geluid doet het helemaal niet meer ook niet met wekker etc. de dictafoon geeft geen reactie en spraakberichten sturen werkt ook niet.

ik heb mn iphone al meerdere keren naar fabrieksinstelling gezet. enkele keren door wel de back-up te gebruiken en enkele keren niet. ook heb ik gevarieerd in het herstellen d.m.v. het apparaat zelf en d.m.v. itunes (welke up to date was). beide hadden geen invloed op de problemen. hierdoor zegt apple support dat het aan de hardware moet liggen. echter zegt de reguliere telefoonmaker waar ik hem al 3x heen heb gebracht ter controle dat er met de hardware niks aan de hand is. de apple support zegt dat ze er niks van snappen en dat ik hem op moet sturen en ze hem dan gaan repareren. dit vereist echter een aanbetaling van ongeveer 300 euro. hier heb ik niet echt zin in zoals menig persoon wel snapt :P

dit is dus een zeer uitgebreide klacht met veel uitzonderingen waar ik alles al aan heb gedaan (denk ik). mijn laatste hoop is dat hier een paar mensen enig idee hebben wat het probleem KAN zijn. het zou me enorm helpen in ieder geval!!! ben bereid alles te proberen zodat het het weer doet!!

bij voorbaat dank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes, Stijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun321
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-12-2024
Beste Stijn,

Even een paar vragen ik lees in je bericht dat je hem al 3x heb laten controlleren. Heb je ooit je telefoon laten repareren? Door een 3de partij? Indien dat zo is zullen er geen orginele onderdelen in zitten dan wil apple met nieuwe updates moeilijk gaan doen. Anderzijds heb je al een keer een soft reset gedaan home en power button ingedrukt houden voor 10 sec. Het reseten van je telefoon op de telefoon gedaan of met itunes met de telefoon zelf zal dit niet werken omdat als er een fout in de software zit je die ook de hele tijd terug zet. Via de computer resetten zal hij een nieuwe ipsw er op zetten en dus de fouten er uit halen. Ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben nog vraen stel ze gerust!

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Via DFU modus herstellen kán nog wel eens verbeteringen geven.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)