[Automator] JPG's > 1 PDF en saven in andere map

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 12:59
Hoi,

Ik heb een vraagje over Automator. Ik heb nu het volgende gemaakt:

http://imgur.com/a/udLmE

Hiermee kan ik door op Voer Uit te klikken, meerdere JPG's kiezen, en die worden in de gekozen map onder de naam die ik bij Naam Uitvoerbestand heb gekozen opgeslagen. Ik wil echter kijken of dit nog sneller kan, namelijk door gewoon in Finder meerdere foto's te selecteren, dan een actie uit te voeren, en dat hij dan automatisch vraagt wat de naam moet worden en de foto's dan automatisch in de andere map worden opgeslagen. Weet iemand hoe ik dat kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:34

OB1

Volgens moet je de workflow dan exporteren als een service en geef het een naam, volgens mij heb je de eerste taak dan echter niet nodig, maar dat durf ik niet helemaal zeker te zeggen. Vervolgens kan je de foto's selecteren, rechtermuisknop en dan druk je op de naam die je de service hebt gegeven.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 12:59
Dankjewel! Het werkt bijna vlekkeloos, alleen kiest hij automatisch de naam "Uitvoer van nieuwe afbeeldingen". Ik wil een prompt krijgen met welke naam het moet worden, is dat mogelijk? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:34

OB1

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, maar ik zou vanavond even voor je kunnen kijken :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X