Tweakers,
Ik wil graag een PC bouwen, dit zou mijn eerste PC worden.
Ik wil graag tussen de €650 en €720 blijven, maar er zouden wat extra kosten bij mogen. Ik heb zelf naar wat Best Buys zitten kijken, en deze sprak mij wel aan:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017
Ik heb hier wat aanpassingen aangemaakt, graag wil ik ook weten als deze goedkoper zou kunnen.
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. De spellen die ik erop wil kunnen spelen zijn bijvoorbeeld: Overwatch, Rainbow Six Siege, TF2 en Borderlands 2.
-Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Zoals ik al zei:'Ik wil graag tussen de €650 en €720 blijven, maar er zouden wat extra kosten bij mogen.'
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb genoeg muizen, toetsenborden. Ik heb ook nog een monitor, maar deze is niet de sterkste.
]-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De computer zelf.
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb zelf wat info opgedaan, iets van AMD Radeon RX 470, GTX 1050 TI.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.) Graag wil ik de spellen die ik benoemd heb op 60+fps kunnen spelen.
-Ga je overklokken?
Niet meteen, ben nog nieuw in de computer wereld, maar de mogelijkheid voor later bestaat.
-Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mij kunnen helpen een goede keuze te maken met het aanschaffen van een game PC.
Alvast bedankt
Ik wil graag een PC bouwen, dit zou mijn eerste PC worden.
Ik wil graag tussen de €650 en €720 blijven, maar er zouden wat extra kosten bij mogen. Ik heb zelf naar wat Best Buys zitten kijken, en deze sprak mij wel aan:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017
Ik heb hier wat aanpassingen aangemaakt, graag wil ik ook weten als deze goedkoper zou kunnen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 114,55 | € 114,55 |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 95,51 | € 95,51 |
1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 219,- | € 219,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 47,- | € 47,- |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,38 | € 94,38 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 726,34 |
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. De spellen die ik erop wil kunnen spelen zijn bijvoorbeeld: Overwatch, Rainbow Six Siege, TF2 en Borderlands 2.
-Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Zoals ik al zei:'Ik wil graag tussen de €650 en €720 blijven, maar er zouden wat extra kosten bij mogen.'
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb genoeg muizen, toetsenborden. Ik heb ook nog een monitor, maar deze is niet de sterkste.
]-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De computer zelf.
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb zelf wat info opgedaan, iets van AMD Radeon RX 470, GTX 1050 TI.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.) Graag wil ik de spellen die ik benoemd heb op 60+fps kunnen spelen.
-Ga je overklokken?
Niet meteen, ben nog nieuw in de computer wereld, maar de mogelijkheid voor later bestaat.
-Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mij kunnen helpen een goede keuze te maken met het aanschaffen van een game PC.
Alvast bedankt