Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_amoraal87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 14:01
Hallo,

Ik wil een interactieve video (gemaakt met Adobe Captivate) op mijn website plaatsen.
Mijn website hoster geeft aan hier geen ervaring mee te hebben. Zij kunnen mij op dat vlak dus blijkbaar niet adviseren.

Stel dat de video 500mb is, dan zou ik deze op de server van de hoster kunnen plaatsen. Echter betaal je ook voor data verkeer. Stel dat de video 1000 keer wordt bekeken dan betaal ik voor 500gb aan data verkeer. Bij realhosting gaat het hoogste pakket tot 100gb en daarna betaal je per gb.

Is dit de enige oplossing of heeft iemand een (goedkoper) alternatief?

Ik wil dergelijke video's ook aanbieden aan mijn klanten, daarom is het voor mij belangrijk om hier meer over te weten.

Ik hoop dat er iemand is die me er alles over kan vertellen.

Alvast bedankt!

Groeten, Simon

Edit: @ moderator: ik ben niet zeker of ik dit topic op de juiste plek heb gezet?

[ Voor 4% gewijzigd door s_amoraal87 op 18-05-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Video's uploaden naar YouTube of Vimeo is een goedkoper alternatief.

Ik ken dat Captivate niet (zo te zien een LMS?), maar het schijnt daar ingebouwde ondersteuning voor te bieden, zie Publish projects as MP4 files with Adobe Captivate.

Cogito ergo dubito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_amoraal87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 14:01
Dank voor je reactie!

Ik kom er maar niet achter of de interactiviteit verloren gaat met mp4. Het lijkt mij wel. Ik zal eens testen in de praktijk.

Deze video's zouden interactief zijn maar dat krijg ik niet voor elkaar: https://www.google.nl/amp...eractive-youtube-ads/amp/

Dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik heb alleen de eerste video van je link bekeken. Die is interactief omdat ze klikbare vlakken erin hebben gemaakt, die linken naar twee andere video's. Zoiets kun je zelf maken met iets dat heet 'YouTube cards', in dit geval een video card.

Cogito ergo dubito