Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel op Internet werken daarnaast gebruik maken van Office (Excel - Word - Powerpoint - Outlook)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500. Liefst zo goedkoop mogelijk, dat ie wel zo lang mogelijk meegaat.
Dus het liefst de best mogelijk prijs/kwaliteit verhouding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks speciaals, case, moederbord, cpu(graphics integrated), ssd, geheugen, voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaande systeem zelf samengesteld. Daarbij gekeken naar wat mij toekomstig-bestendig leek, en wat veelal de beste prijs/kwaliteit leek. Aangezien mijn kennis beperkt is betreft huidige hardware, vroeg ik mij af of jullie aanvullingen/verbeteringen hadden. Daarbij als kanttekening, het systeem gaat gebruikt worden in een iets warmere omgeving ~25 graden omgevings-temperatuur. Wellicht betere koeling nodig?
Veel op Internet werken daarnaast gebruik maken van Office (Excel - Word - Powerpoint - Outlook)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500. Liefst zo goedkoop mogelijk, dat ie wel zo lang mogelijk meegaat.
Dus het liefst de best mogelijk prijs/kwaliteit verhouding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks speciaals, case, moederbord, cpu(graphics integrated), ssd, geheugen, voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaande systeem zelf samengesteld. Daarbij gekeken naar wat mij toekomstig-bestendig leek, en wat veelal de beste prijs/kwaliteit leek. Aangezien mijn kennis beperkt is betreft huidige hardware, vroeg ik mij af of jullie aanvullingen/verbeteringen hadden. Daarbij als kanttekening, het systeem gaat gebruikt worden in een iets warmere omgeving ~25 graden omgevings-temperatuur. Wellicht betere koeling nodig?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Zalman T2 Plus | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 65,75 | € 65,75 |
| 1 | Corsair VS350 | € 35,85 | € 35,85 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,90 | € 95,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 412,89 | |