Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, van games die ongv. even zwaar zijn als bf1 tot lichte games als tf2...
af en toe zal ik ook gebruik maken van sony vegas, adobe (edititing) en FL Studio als ik er zin in heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 maar ik ben bereid om ook iets meer te betalen als het het waard is. Ik wil het liefst de beste bang for buck
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua video kaart wil ik de MSI armor versie, daarom het liefst ook een msi moederbord, want dat correspondeert beter? denk ik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beste bang for buck,
Ga je overklokken?
Ja, cpu naar 4.0 ghz.
Wat verwacht je van ons?
Beste Bangfor buck, mooi system soepel werkend. xd
Hier is de build, ik heb meerdere items er nog niet bij toegevoegd omdat ik niet weet wat goed is en goed bij mijn build past
Bedankt alvast,
Peter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, van games die ongv. even zwaar zijn als bf1 tot lichte games als tf2...
af en toe zal ik ook gebruik maken van sony vegas, adobe (edititing) en FL Studio als ik er zin in heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 maar ik ben bereid om ook iets meer te betalen als het het waard is. Ik wil het liefst de beste bang for buck
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua video kaart wil ik de MSI armor versie, daarom het liefst ook een msi moederbord, want dat correspondeert beter? denk ik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beste bang for buck,
Ga je overklokken?
Ja, cpu naar 4.0 ghz.
Wat verwacht je van ons?
Beste Bangfor buck, mooi system soepel werkend. xd
Hier is de build, ik heb meerdere items er nog niet bij toegevoegd omdat ik niet weet wat goed is en goed bij mijn build past
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 253,- | € 253,- |
| 1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,90 | € 95,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 707,89 | |
Bedankt alvast,
Peter