[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
In dit recente topic is wat genoemd:
Spanning op steppermotor in combinatie met Arduino
Namelijk: TB6600
op ebay genoeg te vinden.
Spanning op steppermotor in combinatie met Arduino
Namelijk: TB6600
op ebay genoeg te vinden.
Bedankt, maar dergelijke bordjes heb ik er zat van gevonden, zo als ook de A4988 bordjes en verschillende andere.
Wat ik zoek is een enkelvoudige of meervoudige steppen controller, die ik kan aansluiten op de modbus van mijn UniPi PLC, waar van uit ik via de control software, ze kan aansturen.
Wat ik zoek is een enkelvoudige of meervoudige steppen controller, die ik kan aansluiten op de modbus van mijn UniPi PLC, waar van uit ik via de control software, ze kan aansturen.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Definieer betaalbaar. Een snelle zoektocht geeft wat aliexpress resultaten voor $45 per stuk. Wil je betere kwaliteit zullen de bekendere fabrikanten van industriele automatisering vast en zeker wat hebben, met bijbehorende prijskaart.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Zoek je een 1-op-1 aansturing, semi direct of voorgeprogrammeerde aansturing.
Ik denk dat je beter af bent met het laatste d.m.v. een arduino en een stepper controller.
De 1 op 1 aansturing zijn niet goedkoop, zover ik kan googelen.
Een semi directe oplossing is de aanschaf van en goedkope Mitsubishi PLC die een high puls uitgang heeft die je dan via de modbus als slave kan aansturen (aangezien het een PLC is kan je net zo goed je PLC er me vervangen
) en deze weer een steppen controller laat aansturen.
of een arduino achtig oplossing met een rs485 shield en deze een steppen controller aanstuurt.
of een arduino achtig oplossing via de digitale ingangen -> voorgeprogrammeerde steppen controller
Ik denk dat je beter af bent met het laatste d.m.v. een arduino en een stepper controller.
De 1 op 1 aansturing zijn niet goedkoop, zover ik kan googelen.
Een semi directe oplossing is de aanschaf van en goedkope Mitsubishi PLC die een high puls uitgang heeft die je dan via de modbus als slave kan aansturen (aangezien het een PLC is kan je net zo goed je PLC er me vervangen
of een arduino achtig oplossing met een rs485 shield en deze een steppen controller aanstuurt.
of een arduino achtig oplossing via de digitale ingangen -> voorgeprogrammeerde steppen controller