Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om dit systeem te gebruiken voor zware games en het gebruiken van de Adobe creative cloud pakket (premiere pro, photoshop en Illustrator). Daarnaast normale casual dingen zoals surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt ongeveer tussen 1300 en 1600 euro. (het liefst zo laag mogelijk natuurlijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil mee nemen van mijn huidige pc. Monitor toetsenbord en muis heb ik wel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik al wat componenten op het oog;
GPU : Nvidia Geforce 1070 8gb
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
CPU : Intel core i7 7700k
pricewatch: Intel Core i7-7700K Boxed
RAM : 16 GB ddr4
pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA
Moederbord : Asus ROG Strix Z270F Gaming
pricewatch: Asus ROG Strix Z270F Gaming
3 TB HDD, 250GB SSD
pricewatch: WD Red WD30EFRX, 3TB
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
PSU : ~750 W
pricewatch: Corsair RM750x
Case : pricewatch: Cooler Master MasterBox Lite 5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat voor een intel & Nvidia systeem, gpu en moederbord het liefst van Asus.
Maar als iemand mij een ander merk kan aanbevelen sta ik er voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, geluidniveau etc. etc. maakt mij over het algemeen niet veel uit.( als het maar geen pc word van 1m x 1m
Ga je overklokken?
Ik zal niet veel gaan overklokken, maar ik zou het wel graag kunnen als het nodig is
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een mooi systeem die paar jaar lang het goed genoeg kan uithouden, maar ook toegankelijk is om geupgrade te worden in de toekomst. Het liefste zou ik wel relatief goedkoop uit willen komen, maar hierbij moet kwaliteit er niet slechter op worden. Ik betaal liever iets meer voor wat beter kwaliteit dan dat het troep is.
Dus mijn uiteindelijk vraag : Werken al deze componenten goed met elkaar? Wat zou ik eventueel kunnen veranderen? Dit word mijn eerste build, waar moet ik rekening mee houden (tips)?
Ik ben van plan om dit systeem te gebruiken voor zware games en het gebruiken van de Adobe creative cloud pakket (premiere pro, photoshop en Illustrator). Daarnaast normale casual dingen zoals surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt ongeveer tussen 1300 en 1600 euro. (het liefst zo laag mogelijk natuurlijk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil mee nemen van mijn huidige pc. Monitor toetsenbord en muis heb ik wel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik al wat componenten op het oog;
GPU : Nvidia Geforce 1070 8gb
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
CPU : Intel core i7 7700k
pricewatch: Intel Core i7-7700K Boxed
RAM : 16 GB ddr4
pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA
Moederbord : Asus ROG Strix Z270F Gaming
pricewatch: Asus ROG Strix Z270F Gaming
3 TB HDD, 250GB SSD
pricewatch: WD Red WD30EFRX, 3TB
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
PSU : ~750 W
pricewatch: Corsair RM750x
Case : pricewatch: Cooler Master MasterBox Lite 5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat voor een intel & Nvidia systeem, gpu en moederbord het liefst van Asus.
Maar als iemand mij een ander merk kan aanbevelen sta ik er voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, geluidniveau etc. etc. maakt mij over het algemeen niet veel uit.( als het maar geen pc word van 1m x 1m
Ga je overklokken?
Ik zal niet veel gaan overklokken, maar ik zou het wel graag kunnen als het nodig is
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een mooi systeem die paar jaar lang het goed genoeg kan uithouden, maar ook toegankelijk is om geupgrade te worden in de toekomst. Het liefste zou ik wel relatief goedkoop uit willen komen, maar hierbij moet kwaliteit er niet slechter op worden. Ik betaal liever iets meer voor wat beter kwaliteit dan dat het troep is.
Dus mijn uiteindelijk vraag : Werken al deze componenten goed met elkaar? Wat zou ik eventueel kunnen veranderen? Dit word mijn eerste build, waar moet ik rekening mee houden (tips)?