Als ik wil inbellen zegt ie dat mijn PW/UN verkeerd zijn!!. Ze zijn echt goed. Iemand nog meer hier last van?. PS: Ik heb nog niet die 2 uur ge internet
Ik ken het nieuwe inbelnummer, en waarom zou ik een amateur zijn? Leg dat is uit.
Verwijderd
Omdat je er meteen een topic over begint! Ik kon vandaag ook ff niet inbellen en dan ga ik toch ook niet meteen lopen janken hier op GoT.
nou ik kan het al een halve dag niet.
Al gedaan nu maar hopen op een snel antwoord.
Verwijderd
je mag mijn user/pass wel hebben. ik heb nu ADSL en ik moet nog 3 maanden door betalen 
stuur me ff een mailtje
stuur me ff een mailtje
Verwijderd
Vraag ik me toch af of je wel nu.nl leest...
AMSTERDAM - Het internetverkeer in Nederland is donderdagavond ernstig belemmerd door een stroomstoring eerder op de dag in Noord-Holland. Door die storing werd de Amsterdam Internet Exchange getroffen, waar vrijwel al het internetverkeer in Nederland langs gaat.
AMSTERDAM - Het internetverkeer in Nederland is donderdagavond ernstig belemmerd door een stroomstoring eerder op de dag in Noord-Holland. Door die storing werd de Amsterdam Internet Exchange getroffen, waar vrijwel al het internetverkeer in Nederland langs gaat.
nee die lees ik idd niet 
Maar nu kan ik weer inbellen maar geen data verzenden en ontvangen. Met Planet Internet lukt dit wel.
Maar nu kan ik weer inbellen maar geen data verzenden en ontvangen. Met Planet Internet lukt dit wel.
Pagina: 1