met Apple heb je Find My mac en daarbij Kun je je hard drive deleten mocht je mac gestolen worden. Nu is mijn vraag dat als een mac aanstaat en de SSD word verwijderd 1. Word de mac nog steeds als online weer gegeven in Find my mac, 2. Waneer ik delete druk op Find My mac en de SSD is er blijkbaar uit gehaald geeft Find My mac dan nog steeds aan dat de actie is uitgevoerd? ( al dan niet een valse melding omdat er geen SSD meer inzit ) 3. Als een SSD uit een actieve mac gehaald word zonder dat je hem afsluit blijft de mac dan überhaupt wel aan?
Misschien belangrijk om te melden is dat het om mijn mac gaat die gestolen is ( moeilijk en lang verhaal ) maar dat persoon beweert dat hij de SSD had verwijderd voor ik de delete actie uitvoerde. Maar mijn app zegt dat de mac succesvol deleted is.
...
OSX laatste verzie, MacBook pro 13 early 2015
...
Contact met Apple gehad, beste medewerker kon er niets nuttigs over melden
...
Misschien belangrijk om te melden is dat het om mijn mac gaat die gestolen is ( moeilijk en lang verhaal ) maar dat persoon beweert dat hij de SSD had verwijderd voor ik de delete actie uitvoerde. Maar mijn app zegt dat de mac succesvol deleted is.
...
OSX laatste verzie, MacBook pro 13 early 2015
...
Contact met Apple gehad, beste medewerker kon er niets nuttigs over melden
...
Veel managers hebben zelf geen goede ideeën; ze weten alleen die van anderen beter te verkopen