Waarom staat er een foute antwoord als beste gemarkeerd?
Die dingen staan te koken op
stock settings en Intel loopt tegen de consument te
liegen.
Intel zit nu in een lastige situatie met de komst van Ryzen (en HEDT Ryzen) en de tempo waarin AMD de achterstaand in de processorwereld inhaalt.
Intel mag zich nu dus absoluut niet permitteren om de fout toe te geven want dan hadden zij zich enorm in de voet geschoten en waren zij een hoop klanten kwijt.
Een soortgelijke situatie hebben we in het verleden al gezien met de divider bug Pentiums en de onstabiele Pentium III 1.13GHz - eerst liegen en bedriegen en uiteindelijk toch de fout toegeven en dokken.
Zij adviseren om de processor niet over te klokken....waarom breng je dan ver***me een unlocked processor op de markt en adverteer je eerst met prestatie/overklokmogelijkheiden?
Intel is nu zo enorm geldzuchtig geworden dat jij als consument nog lekker 50 dollar voor uitgebreide "Performance Tuning Plan" moet betalen.
Ik ben al jarenlang Intel fan maar dit gaat nu echt te ver. Ik heb die standaard koelpasta gezien en het is te belachelijk voor woorden, zelfs bij een nieuwe processor is het meer 'koelpoeder' dan koelpasta te noemen.
Je moet je nu maar eens bedenken dat de processor nieuw uit de doos al loeiheet wordt, wat wordt het over 2-3 jaar als de koelpasta geheel uitgedroogd is?
Precies, dan kun je een nieuwe processor halen dus een win=win situatie voor Intel.
Het probleem begon al in feite met de Ivy Bridge generatie maar nu is de grens bereikt dat hun koelpasta gesjoemel niet meer door de beugel kan.
AMD, hoe slecht hun processoren ook waren in de afgelopen jaren, hadden nooit op TIM bespaard en alle CPU's van hen waren en zijn nog steeds gewoon gesoldeerd.
[
Voor 57% gewijzigd door
Verwijderd op 18-05-2017 16:07
]