Ik wil een gaming computer gaan kopen voor te gamen de minimum prijs is 1000 de maximum 1400 euro.
Ik heb geen specefieke componeneten of merken. Ik heb zelf al een computer samengesteld er moet alleen nog een moederbord bij:
CPU: Intel - Core i5-7600K 3.8GHz Quad-Core Processor
Motherboard: Jullie moeten me helpen kiezen.
CPU Cooler: Noctua - NH-D15 82.5 CFM CPU Cooler
Memory: Corsair - Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4-3000 Memory
Storage/SSD: Samsung - 850 EVO-Series 500GB 2.5" Solid State Drive
Video card: Asus - GeForce GTX 1070 8GB Video Card (ben nog niet zeker hier kan je me ook met helpen)
Case: Corsair - Crystal 460X RGB ATX Mid Tower Case
Power supply: EVGA - SuperNOVA G2 850W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Ik wil dat jullie me helpen met het moederbord en de videokaart als het moet zal ik mijn computer overclocken. Het maakt me niet uit welke merken het zijn. Kunnen jullie mij misschien ook helpen met de case?
Misschien kunnen jullie ook een paar dingen veranderen aan mijn build.
Ik zou ook willen dat de gaming pc alle games goed kan runnen.
Hoe meer raad jullie me kunnen geven hoe beter.
Danku, bert
Ik heb geen specefieke componeneten of merken. Ik heb zelf al een computer samengesteld er moet alleen nog een moederbord bij:
CPU: Intel - Core i5-7600K 3.8GHz Quad-Core Processor
Motherboard: Jullie moeten me helpen kiezen.
CPU Cooler: Noctua - NH-D15 82.5 CFM CPU Cooler
Memory: Corsair - Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4-3000 Memory
Storage/SSD: Samsung - 850 EVO-Series 500GB 2.5" Solid State Drive
Video card: Asus - GeForce GTX 1070 8GB Video Card (ben nog niet zeker hier kan je me ook met helpen)
Case: Corsair - Crystal 460X RGB ATX Mid Tower Case
Power supply: EVGA - SuperNOVA G2 850W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Ik wil dat jullie me helpen met het moederbord en de videokaart als het moet zal ik mijn computer overclocken. Het maakt me niet uit welke merken het zijn. Kunnen jullie mij misschien ook helpen met de case?
Misschien kunnen jullie ook een paar dingen veranderen aan mijn build.
Ik zou ook willen dat de gaming pc alle games goed kan runnen.
Hoe meer raad jullie me kunnen geven hoe beter.
Danku, bert