Hey Tweakers! Na 3 jaar is het tijd om afscheid te nemen van mijn vorige project.
Net zoals de vorige keer wil ik extra aandacht schenken aan kleurenthema/verlichting.
Top prestaties zijn al een tijdje niet meer van groot belang, aangezien ik geen hardcore gamer meer ben.
Ik heb al redelijk wat tijd gestoken in het uitzoeken van de ideale build, deze post is er om te kijken of jullie nog opmerkingen hebben of kleine verbeteringen vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gamen, doorgeen het jaar enkele grafisch mooie games spelen zoals bvb afgelopen jaar Wildlands, Mafia 3, Watch Dogs 2, Just Cause 3,... Het vaakst wordt Fifa 17 en FM 2017 gespeeld. Verder gebruik ik hem voor films en series te kijken op een Sony 55" tv die is aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs rond de €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Primair scherm is een Dell U2713hm met 2560*1440 resolutie. Secundair scherm is een oude 19".
CPU cooler Cryorig C1, 5.1 Logitech speakers, muis, toetsenbord, externe HDD, muismat. Al deze componenten neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige tower.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al altijd voor Intel/Nvidia gegaan, zal ook zo blijven. Ook Corsair is top.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het kleurenthema bij deze build draait om zwarte hardware en witte verlichting.
Liefst zo weinig mogelijk andere kleuren op mobo of lichtjes in andere kleuren.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Laatste controle van de build. Eventuele verbeteringen of opmerkingen ivm kleuren.
Ik was enorm onder de indruk van de Corsair Crystal kast, dus die staat vast. De NZXT Grid zit erbij om alle Corsair fans op aan te sluiten. In de case zit alleen een controller om de kleuren te regelen.
PS: die Thermaltake Riing fan die erbij staat is om op mijn Cryorig cooler te zetten die ik al heb.
Wat ik nu bij elkaar heb gezet:
Alvast bedankt voor jullie tijd om hier eens naar te kijken!
Net zoals de vorige keer wil ik extra aandacht schenken aan kleurenthema/verlichting.
Top prestaties zijn al een tijdje niet meer van groot belang, aangezien ik geen hardcore gamer meer ben.
Ik heb al redelijk wat tijd gestoken in het uitzoeken van de ideale build, deze post is er om te kijken of jullie nog opmerkingen hebben of kleine verbeteringen vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gamen, doorgeen het jaar enkele grafisch mooie games spelen zoals bvb afgelopen jaar Wildlands, Mafia 3, Watch Dogs 2, Just Cause 3,... Het vaakst wordt Fifa 17 en FM 2017 gespeeld. Verder gebruik ik hem voor films en series te kijken op een Sony 55" tv die is aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs rond de €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Primair scherm is een Dell U2713hm met 2560*1440 resolutie. Secundair scherm is een oude 19".
CPU cooler Cryorig C1, 5.1 Logitech speakers, muis, toetsenbord, externe HDD, muismat. Al deze componenten neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige tower.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al altijd voor Intel/Nvidia gegaan, zal ook zo blijven. Ook Corsair is top.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het kleurenthema bij deze build draait om zwarte hardware en witte verlichting.
Liefst zo weinig mogelijk andere kleuren op mobo of lichtjes in andere kleuren.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Laatste controle van de build. Eventuele verbeteringen of opmerkingen ivm kleuren.
Ik was enorm onder de indruk van de Corsair Crystal kast, dus die staat vast. De NZXT Grid zit erbij om alle Corsair fans op aan te sluiten. In de case zit alleen een controller om de kleuren te regelen.
PS: die Thermaltake Riing fan die erbij staat is om op mijn Cryorig cooler te zetten die ik al heb.
Wat ik nu bij elkaar heb gezet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 205,15 | € 205,15 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 93,- | € 93,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 294,- | € 294,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Corsair Crystal 460X RGB | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | NZXT Sleeved LED Kit, 2 Meter, Wit | € 14,50 | € 14,50 |
| 1 | NZXT Grid+ V2 | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Corsair SP120 RGB LED (3 stuks, met RGB-controller), 120mm | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Thermaltake Riing 12 LED White, 120mm | € 16,- | € 16,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 151,50 | € 151,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.278,- | |
Alvast bedankt voor jullie tijd om hier eens naar te kijken!