Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hikvision camera werkt niet2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
geen

[ Voor 180% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2018 08:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
geen

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2018 08:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
geen

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2018 08:28 ]

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heel erg simpel gewoon als defect melden en garantie claimen want hij functioneerd niet. Maar als ik het een beetje begrijp gaat het hier om een handelaar die parallel import doet?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik heb je topic even afgesplitst, het was niet nodig om hier een oud topic voor omhoog te schoppen.
Verder even het verzoek om volgende keer de "wijzig" knop te gebruiken als je extra informatie hebt toe te voegen aan je post.

Wat ik even zou doen : haal de oude camera eraf en koppel de nieuwe. Werkt dit nog steeds? Garantie claimen.

Tijd voor een nieuwe sig..

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor 90 euro per uur vind je geen advocaat. Voor een technicus is dat geen vreemd tarief. In dit geval zou het echter gratis moeten zijn.

Wat vreemd dat je Chinese import hebt. Van HIkvision is er veel Chinese import op de markt, waarbij je risico op compatibiliteitsproblemen loopt en je de firmware niet kunt updaten. Voor wat je hebt betaald verwacht ik een Europese camera. Die Chinese meuk hoort veel goedkoper te zijn (dan heb je het over 75 dollar voor een superieure camera met betere LED en efficiëntere codec). Alleen daarom al zou ik de koop ontbinden.

Wat is de melding precies?

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 18:28
Steeds alle camera's en recorder op de laatste nieuwe FW brengen kan helpen..
Pagina: 1