Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_strube1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-08 19:41
Mijn vraag
Is er software waarmee ik een uit een gescande excel sheet(hardcopy) de digitale zelfde excel sheet automatisch kan invullen. Het betreft alleen maar de getallen 1,2 en 3 die handgeschreven in een colom zijn ingevuld.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik heb al de goto pdf editors (met ocr) geprobeerd zoals Adobe en ik heb de app evernote geprobeerd.

Heeft iemand slimme tips waarmee ik dit proces snel kan doen zonder alle documenten een voor een door te spitten, en handmatig de 1,2 en 3 eruit te halen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je eerste probleem is al dat heel die software niet weet waar hij alles in excel moet zetten, als dat al mogelijk zou zijn.

Ik zou eerder kijken naar een combinatie, in de hardcopy versie 'tags' toevoegen (unieke cijfers oid), dit alles naar een temp-bestand zetten en vervolgens in Excel met een macro aan de gang gaan om via die tags de waarden in de juiste cellen te krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.