Ik had netjes gebruik gemaakt van de cashback. Je moest eerst een voorregistratie doen. Na een maand zou je een link krijgen waarop jij je kunt aanmelden voor de cashback.
Had zelf een Z270I met 7700K processor gekocht. Nu moet je het PPID doorgeven van je moederbord. Blijkbaar zou dat op een stickertje op je moederbord moeten zitten. ASUS zelf linkt naar deze pagina toe:
https://www.asus.com/support/article/750
Maar ik kan hem zelf niet vinden op mijn moederbord. Ondertussen word ik van het kastje naar de muur toe gestuurd. Eerst heen en weer zitten mailen met de ASUS Nederland helpdesk. Die gaven aan dat het stickertje voor het PPID van mijn moederbord op de 24 pins power connector zou moeten zitten. Dat nummer wordt niet geaccepteerd. Vervolgens nu in contact met ASUS promotions in het Engels. Die komen doodleuk weer met bovenstaande site op de proppen en dat ik daar maar verder moet kijken.
Ik word er een beetje moedeloos van. En ik zie het er wel weer op aankomen dat ik alle onderdelen van het moederbord weer moet demonteren om ergens een klein rot stickertje ergens vandaan te halen. Had in f*ckingsnaam dat even van te voren gezegd dat je het PPID nodig had om het te registreren. Nu ben ik waarschijnlijk weer een dag kwijt om alles uit en in elkaar te zetten... En dat alles omdat Asus een rot stickertje wilt hebben voor je cashback. Lekker klantvriendelijk...