• ThreeBird
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 11:02

ThreeBird

That's the order of thing

Topicstarter
Van veel CCTV systemen kunnen de beelden terug gekeken worden via een internet browser of een aparte applicatie. Ik ben op zoek naar een CCTV systeem waarbij de opgenomen video ook terug te kijken is op een smartphone (iphone).
Welke merken komen hiervoor in aanmerking?

You're not a doctor, you're a bricklayer.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-11 08:14

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

ThreeBird schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:50:
Van veel CCTV systemen kunnen de beelden terug gekeken worden via een internet browser of een aparte applicatie. Ik ben op zoek naar een CCTV systeem waarbij de opgenomen video ook terug te kijken is op een smartphone (iphone).
Welke merken komen hiervoor in aanmerking?
Heb je al gezocht op internet met de zoekterm "CCTV iphone"? Ik zou daar eens beginnen :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Verwijderd

Je iPhone heeft toch ook een browser?

• koekoe
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 21:58
Ik heb goede ervaringen met Synology Surveillance Station

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:33
Elke DVR kan dat wel tegenwoordig. Een Synology kan het idd, maar ook een Hikvision of Dahua recorder kan het prima.
Wel is bij het 'misbruiken' van een NAS de DVR een optie, en vaak met aparte licenties per camera.
Voordeel is wel dat je veel merken camera's in de mix kan gebruiken, terwijl een 'normale' DVR daarin wat beperkter is.

De goedkopere kunnen het meestal wel met een 3rd party programma.

Op een server of VPS kun je het ook prima doen. Zowel BlueIris, Milestone en Exacqvision hebben prima (IOS) apps.

[ Voor 47% gewijzigd door DJSmiley op 18-05-2017 09:45 ]