Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Studie en gaming (recente games en toekomstige games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-850 excl moniter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik ga van een laptop naar een desktop en ga niets meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, ssd, videokaart (Sapphire Radeon RX 580 4GB PULSE, ik las dat deze qua prijs prima past in het budget), case en de resterende zaken die ik vergeten ben eventueel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ben vrij rationeel in de keuze dus uiterlijk en verdere cosmetische zaken interesseren mij niet zoveel, prijs/kwaliteit staat bij mij bovenaan
Studie en gaming (recente games en toekomstige games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-850 excl moniter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik ga van een laptop naar een desktop en ga niets meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, ssd, videokaart (Sapphire Radeon RX 580 4GB PULSE, ik las dat deze qua prijs prima past in het budget), case en de resterende zaken die ik vergeten ben eventueel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ben vrij rationeel in de keuze dus uiterlijk en verdere cosmetische zaken interesseren mij niet zoveel, prijs/kwaliteit staat bij mij bovenaan