Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whizje
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07-2024
Wps werkt niet op Samsung S6 na nougat update zijn er meer mensen met dit probleem en is er een oplossing voor?

Beste antwoord (via whizje op 23-05-2017 10:28)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Meestal lost een factory reset zulke vreemde problemen wel op, zeker na een ingrijpende update.

Je kan ook nog proberen om je netwerkinstellingen te resetten. Hiermee worden wel al je wifi-wachtwoorden en bluetooth apparaten verwijderd.

Je kan dit vinden bij: 'Instellingen' -> 'Meer' (onder 'Draadloos en netwerken') -> 'Netwerk resetten'

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Op tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht dan dat je nu getoond hebt.

Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas je openingspost aan.

Daarnaast heb geef ik je topic even een schopje van TGA naar AND, aangezien het een telefoon betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whizje
Ik heb gegoogeld maar dat leverde weinig op en mogelijk dat een factory reset soelaas biedt maar voor ik dat doe, zou ik graag willen weten of er meer mensen last van hebben. En wellicht is er een simpeler oplossing die ik over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Meestal lost een factory reset zulke vreemde problemen wel op, zeker na een ingrijpende update.

Je kan ook nog proberen om je netwerkinstellingen te resetten. Hiermee worden wel al je wifi-wachtwoorden en bluetooth apparaten verwijderd.

Je kan dit vinden bij: 'Instellingen' -> 'Meer' (onder 'Draadloos en netwerken') -> 'Netwerk resetten'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whizje
Dank reset van de netwerkinstellingen was de oplossing.