Onze consignatiedienst gaat ingrijpend veranderen, we gaan van 1 persoon in de 14 weken naar 3/4 personen in de 3 weken. Hierbij is de bedoeling dat 1 persoon de call's aanneemt en de overige 2/3 ondersteunend zijn (Verschillende disciplines). Nu is onze huidige consignatievergoeding vrij karig, er is mij gevraagd om met een plan te komen om dit goed in te richten. Na verschillende topics doorgenomen te hebben valt mij op dat de vergoeding vaak sterk afhankelijk is van een aantal variabelen. De volgende variabelen zijn van toepassing voor mijn team:
Tijden: 16:30 - 06:00 Ma t/m Vrij, 24x2 in het weekend
Gemiddeld aantal call's: 15-20 per week
Aantal call's remote oplosbaar: 99%
Aanrijdtijd: Maximaal de normale reistijd van thuis naar werk en een extra reistijd van 30 minuten, indien men niet vanuit huis vertrekt
Inlogtijd: Binnen 30 minuten remote ingelogd
Overige voorwaarden: Mobiele telefoon gedurende een volle onafgebroken week binnen handbereik.
Wat is een marktconforme consignatievergoeding per dag/week? Waar is dit op gebaseerd?
Tijden: 16:30 - 06:00 Ma t/m Vrij, 24x2 in het weekend
Gemiddeld aantal call's: 15-20 per week
Aantal call's remote oplosbaar: 99%
Aanrijdtijd: Maximaal de normale reistijd van thuis naar werk en een extra reistijd van 30 minuten, indien men niet vanuit huis vertrekt
Inlogtijd: Binnen 30 minuten remote ingelogd
Overige voorwaarden: Mobiele telefoon gedurende een volle onafgebroken week binnen handbereik.
Wat is een marktconforme consignatievergoeding per dag/week? Waar is dit op gebaseerd?