Dat is al besproken.CrashOne schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:18:
[...]
Het energielabel voor al die woningen is F.
breinonline schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 06:55:
[Optimaal geïsoleerd en toch een energielabel F, mis ik iets of zijn ze gewoon te lui geweest om een energielabel op te vragen na de verbouwing?]
Dat laatste. En waarom zouden ze ook? Er is bijna geen koper die ernaar vraagt en kost je als verkoper wel tijd en geld (dat laatste kan zeer beperkt zijn overigens).
De plaatsing van die bbq op het bitumenAnoniem: 135360 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:31:
Leuk zo'n dakterras zonder balustrade....
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...0910-grote-oosterwijck-31
Iemand die even voor €150 meuk heeft gehaald bij de praxis enkel en alleen voor de foto.
Die dakpannen aan de rechter kant liggen er ook niet helemaal jofel bij.Anoniem: 135360 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:31:
[Afbeelding]
Even snel naar de bouwmarkt geweest om de boel op te leuken. Lijkt me inderdaad niet helemaal kunnen zo. De makelaar moet aan te geven dat het dak, in de huidige staat, niet als balkon kan dienen.Anoniem: 135360 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:31:
[Afbeelding]
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Manmanman, inderdaad... Hebben ze gewoon een kuub specie op gekwakt en van beneden de pannen naar boven gegooid.Mrlten schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:35:
[...]
Die dakpannen aan de rechter kant liggen er ook niet helemaal jofel bij.
Alles voor de fotoWuursj schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:55:
Buiten dat heb je voor het aanleggen van een dakterras een vergunning nodig.
Revive the guild!
In Amsterdam, net gerenoveerd pand op de begane grond met een splinternieuwe kelderbak eronder.
Hoe zou je zoiets gaan verwarmen? Nou, volgens de makelaar "middels energiezuinige elektrische radiatoren" en "warm water via doorstroom boiler"
Dat is de grootste bullshit natuurlijk. Er is geen warmtepomp oid dus daar stook je je arm aan en bovendien zeer oncomfortabel. Zo'n kelderbak wil je stoken met lage temperatuur vloerverwarming, niet met een elektrisch heteluchtkacheltje. Maar waarom is dat in vredesnaam zo aangelegd, is er soms geen gas aanwezig? Jawel hoor, er is een gasaansluiting maar die is enkel om op te koken.

Waarschijnlijk is er wel een expat te vinden die erin gaat trappen...

https://www.funda.nl/koop...ugo-de-grootstraat-45-hs/
[ Voor 24% gewijzigd door ASW1 op 06-11-2018 11:33 ]
Waarschijnlijk ook de doelgroep, als je de eerste zin op Funda leest:ASW1 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:26:
[..]Waarschijnlijk is er wel een expat te vinden die erin gaat trappen... [..]
ENGLISH TRANSLATION BELOW
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Dat is standaard in A'dam vandaag de dag.Arjan A schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:44:
[...]
Waarschijnlijk ook de doelgroep, als je de eerste zin op Funda leest:
[...]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik weet niet wat er scheef is, maar iets is er scheefAnoniem: 135360 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:31:
[Afbeelding]

Denk dat het kastje waterpas met de muur hangt.. niet met de vloerAardappel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:46:
[...]
Ik weet niet wat er scheef is, maar iets is er scheef
[Afbeelding]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat het kastje waterpas hangt, maar ook die muur links ervan staat uit het lood en de vloer loopt gruwelijk af.basvn schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:49:
[...]
Denk dat het kastje waterpas met de muur hangt.. niet met de vloer
712641
Als je naast de pot pist loopt alles naar één punt...Aardappel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:02:
[...]
Ik denk dat het kastje waterpas hangt, maar ook die muur links ervan staat uit het lood en de vloer loopt gruwelijk af.
Lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling, respect ook voor degene die de foto zo in de hoek heeft geschoten..Anoniem: 135360 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:31:
[Afbeelding]
Makelaar zou hier toch ook een adviserende rol in moeten hebben zou ik zeggen? Hier krijgen ze namelijk nooit goedkeuring voor van de gemeente, officieel gezien mag dit ook niet eens?
Misschien vandaar die emmers ernaast??Vitamine schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:49:
[...]
Hoe die wc gemonteerd is maakt het poepen wel lastig.
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...rootstraat-45-hs/#foto-14
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Lijkt mij een opgeknapte oude winkel waarbij je zelf nog wat kleine dingen mag doen. Hoewel het er eigenlijk wel helemaal klaar uitziet is een douchewand wel handig jaYaksa schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:27:
Zit daar nou een wandcontactdoos naast de douche?
Wel jammer dat je de hele dag alle gordijnen dicht moet hebben om nog een beetje privacy te hebben. Paar rode lampen erbij en het pand is klaar voor een nieuw bedrijf.
Volgens mij is het een geaard stopcontact, dus kan geen kwaadYaksa schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:27:
Een centrum voor infraroodtherapie?PilatuS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:48:
[...]
Paar rode lampen erbij en het pand is klaar voor een nieuw bedrijf.

Ook dan lijkt t me niet heel gezond om lekker met de douchestraal op de fase te kunnen richten. Aarde doet alleen wat als er ook echt een stekker in zit.Suggs schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:27:
[...]
Volgens mij is het een geaard stopcontact, dus kan geen kwaad
Zie je jezelf het adres al doorgeven per telefoon?GAIAjohan schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:02:
Wauw, hier zou ik best willen wonen.. alsof je in Zweden bent.. ook niet al te duur, al mag er nog best een tonnetje af
https://www.funda.nl/koop/een/huis-40989782-amerika-4/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Niet te overdadig, maar gewoon heerlijk in een rustgevend huis in de natuur![]()
Al moet je er wel voor naar Een toe..
Amerika 4
9342 TC Een
Een aangesloten broodrooster zou de boel dus veiliger maken?mark-k schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:44:
[...]
Ook dan lijkt t me niet heel gezond om lekker met de douchestraal op de fase te kunnen richten. Aarde doet alleen wat als er ook echt een stekker in zit.
Gloeiende, wat een beunhazerij daarzo. Ze hebben geprobeerd het interieur een upgrade te geven maar wat is dat slecht gelukt zeg.bonzz.netninja schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:57:
https://www.funda.nl/koop...86289827-fultonstraat-12/
Ik snap geen hol van deze woning
[Afbeelding]
Vermoedelijk is die straatnaam zo omdat die straat daadwerkelijk naar Amerika gaatburnedhardware schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:48:
[...]
Zie je jezelf het adres al doorgeven per telefoon?![]()
Amerika 4
9342 TC Een
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Huis staat ergens bovenin groningen, america ligt daar nog een aardig eindje vandaan (zo’n 150 kilometrr ofzoTouchdomex schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:20:
[...]
Vermoedelijk is die straatnaam zo omdat die straat daadwerkelijk naar Amerika gaat

wat ik vooral storend vind is zijn die ramen in de vloer.PilatuS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:48:
[...]
Lijkt mij een opgeknapte oude winkel waarbij je zelf nog wat kleine dingen mag doen. Hoewel het er eigenlijk wel helemaal klaar uitziet is een douchewand wel handig ja
Wel jammer dat je de hele dag alle gordijnen dicht moet hebben om nog een beetje privacy te hebben. Paar rode lampen erbij en het pand is klaar voor een nieuw bedrijf.

leuk idee om het in je uitgegraven kelderbak een beetje lichter te maken, maar:
- het wordt smerig
- het gaat krassen
- je mag hopen dat je niet een keer een stuk bestek onhandig op zo'n ding laat vallen.
en over die kelderbak zelf, ik zie dat in m'n buurt/straat ook steeds vaker.
En ik zie even vaak pompen en slangen uit kelderramen hangen als het heel lang heel hard regent of mensen die zich suf betalen aan vocht- en geurvreters.
Er is best een goede reden geweest dat ze vroeger niet veel dieper groeven dan een bepaald punt en dat was echt niet omdat ze het niet waterdicht kregen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ja maar naast Een ligt Amerika.rjong5 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 06:11:
[...]
Huis staat ergens bovenin groningen, america ligt daar nog een aardig eindje vandaan (zo’n 150 kilometrr ofzo
Niet america
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ehm... goeiemorgen. Hoe vroeg is het?Touchdomex schreef op woensdag 7 november 2018 @ 06:33:
[...]
Ja maar naast Een ligt Amerika.
Niet america

Weer wat geleerd in elk geval
Ik zou dan, als je zo graag een stroompunt wil daar, zo'n buitendoos monteren:Yaksa schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:27:

Het blijft behelpen, woonruimte in A'dam
En blijkbaar moeten we maar ruiken in welk dorp dat is, rare makelaar.henkjobse schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:34:
Even een heel ander puntje van verbazing: https://www.driehoefijzer...tionslaan---type-XL-37153 ~500k voor een RIJwoning ;-).
Tja, als je direct naar een detailpagina gaat.... de hoofdpagina maakt snel duidelijk dat het om Breda gaat.Pathogen schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:43:
[...]
En blijkbaar moeten we maar ruiken in welk dorp dat is, rare makelaar.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Ja, toen ik wat verder klikte zag ik het ook iddTheOmen schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:45:
[...]
Tja, als je direct naar een detailpagina gaat.... de hoofdpagina maakt snel duidelijk dat het om Breda gaat.

Een wijnzolder ipv wijnkelder. (Die collectie ziet wel leuk uit. Krijg je vast niet bij het aankoop van het huis erbij xD)dakong schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:44:
Dit is een liefhebber van drank![]()
https://www.funda.nl/koop...an-duynstraat-22/#foto-19
Toch zie je dit best vaak bij dit soort woningen in Amsterdam. Ik denk dat ze er wel een stevig krasvast glas in zetten.YellowCube schreef op woensdag 7 november 2018 @ 06:25:
[...]
- het wordt smerig
- het gaat krassen
- je mag hopen dat je niet een keer een stuk bestek onhandig op zo'n ding laat vallen.
Ik heb bij de open huizen dag voor de grap een huis bezocht met zo'n kelderbak, maar precies dit. Je ruikt het muffe vocht zodra je de trap afloopt. En daar hadden ze dan hun kleine kinderen opgeborgen..en over die kelderbak zelf, ik zie dat in m'n buurt/straat ook steeds vaker.
En ik zie even vaak pompen en slangen uit kelderramen hangen als het heel lang heel hard regent of mensen die zich suf betalen aan vocht- en geurvreters.
Er is best een goede reden geweest dat ze vroeger niet veel dieper groeven dan een bepaald punt en dat was echt niet omdat ze het niet waterdicht kregen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Wat ik er van herken is het voornamelijk rum.Conget schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:04:
[...]
Een wijnzolder ipv wijnkelder. (Die collectie ziet wel leuk uit. Krijg je vast niet bij het aankoop van het huis erbij xD)
sudo apt-get rekt
Ook leuk als je dames in jurken/rokjes op bezoek hebtYellowCube schreef op woensdag 7 november 2018 @ 06:25:
[...]
wat ik vooral storend vind is zijn die ramen in de vloer.
[Afbeelding]
- het wordt smerig
- het gaat krassen
Ieder nadeel heeft zijn voordeeldakong schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:28:
[...]
Ook leuk als je dames in jurken/rokjes op bezoek hebt.
Jij bent iig beter kenner dan ik in dat gebied. Ach, qua alcohol% is het voor mij geen verschil. Een glasje wijn/rum of zelfs een biertje en ik ben zogoed als KO-ed (Ben een aziaat)MazeMouse schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:20:
[...]
Wat ik er van herken is het voornamelijk rum.
Een zolder is wel handigConget schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:37:
[...]
Jij bent iig beter kenner dan ik in dat gebied. Ach, qua alcohol% is het voor mij geen verschil. Een glasje wijn/rum of zelfs een biertje en ik ben zogoed als KO-ed (Ben een aziaat)
Na flink innemen is een trap afglijden stukken makkelijker dan vanuit een kelder helemaal naar je slaapkamer klimmen...
Dit is erg onduidelijk te zien op de foto's
Maar wel een slimme meter, dat dan weer wel.
https://www.funda.nl/koop...420-gw-lovendaalsingel-1/
Ik zou zeggen nog 6 maandjes wachten en je koopt hem onder de ton 😁.M0i schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:53:
Leuk optrekje in Grave te koop aan de N324 met 24/7 (vracht) verkeer op 10 meter van je huis af.
Vraagprijs€ 389.000 k.k.Oorspronkelijke vraagprijs€ 475.000 k.k.Aangeboden sinds 2 maanden
Dat pand is 0 waard, die kavel nog wel iets.Jan-man schreef op woensdag 7 november 2018 @ 23:15:
[...]
Ik zou zeggen nog 6 maandjes wachten en je koopt hem onder de ton 😁.
Vraagprijs€ 389.000 k.k.Oorspronkelijke vraagprijs€ 475.000 k.k.Aangeboden sinds 2 maanden
Maar als je leest "door Provincie voorzien van geluidsisolatie" dan weet je wel hoe laat het is
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit dus. Ik vraag me trouwens af of je de kamers in de kelder bouwtechnisch gezien wel mag bestempelen als slaapkamer. Ik weet van Homes Under The Hammer dat dat in Engeland niet mag omdat je geen directe ontsnappingsroute uit de kamers naar buiten hebt. Bovendien zijn het kamers zonder ventilatie, dat lijkt mij niet gezond slapen.YellowCube schreef op woensdag 7 november 2018 @ 06:25:
[...]
Maar ik zie mezelf al in de kelder staan: "Schat, het wordt hier beneden ineens donker. Heb jij het licht in de woonkamer soms uit gedaan?" "Nee, sorry lieverd ik heb de bank verplaatst."

De kavel is ook niet zo goed gelegen, aan overkant van het water is een skatebaan / hangplek met bijbehorende friettent waar van je gratis mag mee ruiken op gepaste tijden, dit is per ongeluk niet op de foto's te zien ik denk dat ze dit vergeten zijnfranssie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 23:42:
[...]
Dat pand is 0 waard, die kavel nog wel iets.
Maar als je leest "door Provincie voorzien van geluidsisolatie" dan weet je wel hoe laat het is
Al het verkeer tussen wat van de A50 naar de A73 gaat komt hier langs, dus deze weg is erg druk met verkeer.
Ook dat doet de prijs geen goed.
Wat me vervelender lijkt is als je partner eerder naar bed gaat. Je ligt beneden in het licht of je moet in het donker in de woonkamer blijven zitten.Suggs schreef op woensdag 7 november 2018 @ 23:47:
[...]
.
Maar ik zie mezelf al in de kelder staan: "Schat, het wordt hier beneden ineens donker. Heb jij het licht in de woonkamer soms uit gedaan?" "Nee, sorry lieverd ik heb de bank verplaatst."
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Er zit wel (passieve) ventilatie in de kelder.Suggs schreef op woensdag 7 november 2018 @ 23:47:
[...]
Dit dus. Ik vraag me trouwens af of je de kamers in de kelder bouwtechnisch gezien wel mag bestempelen als slaapkamer. Ik weet van Homes Under The Hammer dat dat in Engeland niet mag omdat je geen directe ontsnappingsroute uit de kamers naar buiten hebt. Bovendien zijn het kamers zonder ventilatie, dat lijkt mij niet gezond slapen.
En er zijn toch genoeg woningen met de slaapkamer op een plek waar je niet direct naar buiten kunt? Ik kan me er iets bij voorstellen maar bij een slaapkamer op zolder met 2 of 3 kleine 4-pans dakraampjes op 2 m hoogte kun je ook niet direct naar buiten en dat zou dan wel mogen? Dan moet men consequent zijn en ruimtes hetzelfde beoordelen volgens de zelfde criteria ongeacht de plaats in de woning.
Of je doet aan de onderkant van die glasplaat zo'n velux rolgordijntje ofzo. Prima op te lossen hoorbreinonline schreef op donderdag 8 november 2018 @ 05:59:
[...]
Wat me vervelender lijkt is als je partner eerder naar bed gaat. Je ligt beneden in het licht of je moet in het donker in de woonkamer blijven zitten.
M0i schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:53:
Leuk optrekje in Grave te koop aan de N324 met 24/7 (vracht) verkeer op 10 meter van je huis af.

Woonkamer nodigt wel uit om wilde feestjes te organiseren

Maar het had ook zo gekunt

En, aan de banken te zien hebben ze wel katten, maar geen krabpaal...
https://www.funda.nl/koop...6201219-oudegracht-369-h/
No drama

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Het rare is er zijn er minimaal 2 als je de foto's bekijkt.
Het lijkt wel zo'n ding wat bij de entree van een bedrijf voor het draaideurtje staat... Pasje langs de zuil halen... piep piep... en je kunt door het draaipoortje heenTouchdomex schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:49:
[...]
Ja ik dacht om een bonnentje/wachtrij te beheren maar dat werkt ook niet op die manier denk ik.Harrie_ schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:51:
[...]
Het lijkt wel zo'n ding wat bij de entree van een bedrijf voor het draaideurtje staat... Pasje langs de zuil halen... piep piep... en je kunt door het draaipoortje heen
Ach, we zitten hier op GoT en dat ding zit er redelijk techy uit. Vast wel een Tweaker die weet wat dat ding in hemelsnaam isTouchdomex schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:51:
[...]
Ja ik dacht om een bonnentje/wachtrij te beheren maar dat werkt ook niet op die manier denk ik.
Lijkt me onlogisch voor een woonhuis.
Misschien voor bediedingen van de verlichting, verwarming, etc
Ik gok van wel:Deadsy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:54:
Bij mijn vorige werk hadden we bijna precies zo een zuil en die was voor informatie.
Misschien voor bediedingen van de verlichting, verwarming, etc
- Domotica systeem door de gehele woning (alarmsysteem, licht- en geluidssysteem, camera's, muziek, ventilatie)
Alleen die terrasverwarmer, vind ik een beetje een rare plek. Lijkt mij zo ook niet door de deur te passen

[ Voor 11% gewijzigd door NeoAtomic op 08-11-2018 18:56 ]
Handig voor wanneer je een meid mee naar huis neemt. 1 knop druk en de sfeer verlichting in de woonkamer gaat aan, Marvin Gay nummer startNeoAtomic schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:55:
[...]
Ik gok van wel:
- Domotica systeem door de gehele woning (alarmsysteem, licht- en geluidssysteem, camera's, muziek, ventilatie)
Alleen die terrasverwarmer, vind ik een beetje een rare plek. Lijkt mij zo ook niet door de deur te passen
En voor jouw, de camera in de slaapkamer gaat alvast op standby
712641
Als je zo'n huis hebt, laat je de dames naar jou toe komen.Deadsy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:58:
[...]
Handig voor wanneer je een meid mee naar huis neemt. 1 knop druk en de sfeer verlichting in de woonkamer gaat aan, Marvin Gay nummer start
En voor jouw, de camera in de slaapkamer gaat alvast op standby
Is het huis geen B&B?....dan is een info-zuil opeens een stuk logischer.Deadsy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:54:
Bij mijn vorige werk hadden we bijna precies zo een zuil en die was voor informatie.
When life gives you lemons, start a battery factory
Misschien onderdeel van dit?
No drama
Heel bijzonder pand, dat wel, maar ik zou er voor dat geld niet willen gaan zitten. Het lijkt me een niet zo heel comfortabele grotwoning. Alleen interessant als je een pand zoekt met groot kantoor in de binnenstad. Twee grote eettafels en een professionele keuken, vraag me af waar dat voor was. In ieder geval in 2015 zat er een of ander adviesbureau in zag ik waar de puf nu inmiddels uit is.Hielko schreef op donderdag 8 november 2018 @ 17:46:
Kost wat, maar dan heb je ook wat. Supergaaf pand wat mij betreft.
Als je het filmpje bekijkt zie je er nog veel meer. Het moet wel voor de domotica zijnTouchdomex schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:49:
[...]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Supertof maar elke morgen de ratten langs je ramen lopen.Wish schreef op donderdag 8 november 2018 @ 17:15:
Oeh - als ik de 10e de Staatsloterij win, ga ik bieden. Erg gaaf stukje Utrecht en het pand is evenzeer gaaf (wat mij betreft).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En, aan de banken te zien hebben ze wel katten, maar geen krabpaal...
https://www.funda.nl/koop...6201219-oudegracht-369-h/

https://www.funda.nl/koop...uis-86347945-gooweg-15-b/
Maar wat nou zo gek is, de huizen ernaast staan allebei ook te koop:
https://www.funda.nl/koop...uis-86260397-gooweg-15-a/
https://www.funda.nl/koop.../huis-40687268-gooweg-15/
Fun fact: De straatnummers kloppen niet, zo zit 15b tussen 15 en 15a.
[ Voor 7% gewijzigd door Jochemd13 op 09-11-2018 08:57 ]
BurenruzieJochemd13 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:55:
Leuk huis te koop in de buurt van mijn oude middelbare, zit wel tussen een drukke weg en de N206:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...uis-86347945-gooweg-15-b/
Maar wat nou zo gek is, de huizen ernaast staan allebei ook te koop:
https://www.funda.nl/koop...uis-86260397-gooweg-15-a/
https://www.funda.nl/koop.../huis-40687268-gooweg-15/
Fun fact: De straatnummers kloppen niet, zo zit 15b tussen 15 en 15a.

en als ik het goed zie, is t huis van 15b op er achter te zien, maar dan nog met rieten dak.
wie weet hoe oud die foto dan wel is.
die mij nummer 15 dan maar, volgens mij liggen die andere twee stiekem ook heel dicht bij elkaar
Anoniem: 343906
Denk dat je met dat pand heel wat kanten op kan. Niets waard vind ik dan ook echt te boud gesteld. Hoeveel panden ken jij dit goed bereikbaar zijn én tegelijkertijd aardig van omvang, aan een lieftallige beek liggen én een alleraardigste buitenruimte hebben voor de prijs die hiervoor gevraagd wordt?franssie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 23:42:
[...]
Dat pand is 0 waard, die kavel nog wel iets.
15a is slecht met 1 foto, maar 15 is niet veel beter met alleen foto's van buiten.Crillius schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:09:
mooie poging van de makelaar van die op nummer 15a, vooral ook met maar één foto.
en als ik het goed zie, is t huis van 15b op er achter te zien, maar dan nog met rieten dak.
die mij nummer 15 dan maar, volgens mij liggen die andere twee stiekem ook heel dicht bij elkaar
Dan zou ik toch voor nummer 15b gaan.
Vrij ruim perceel, geheel naar eigen wens in te richten. Enkel jammer dat de basis een blokkendoos is zonder karakter.dakong schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:49:
Wat dachten jullie van deze topper![]()
https://www.funda.nl/koop...0730994-melkwegsingel-10/
[Afbeelding]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hmm laatst stonden de foto's er nog bij, hier zijn ze wel nog: https://www.oozo.nl/wonin...ooweg-15a-noordwijkerhoutCrillius schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:09:
mooie poging van de makelaar van die op nummer 15a, vooral ook met maar één foto.
ach, van binnen is t toch je eigen meubels en dergelijke, de buitenkant is n stuk lastiger aanpassen.Aardappel schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:43:
[...]
15a is slecht met 1 foto, maar 15 is niet veel beter met alleen foto's van buiten.
Dan zou ik toch voor nummer 15b gaan.
jeetje, wat n barrel...kan best groot zijn enzo, maar bedenk eens hoeveel je kwijt bent om dat in n leefbare staat te brengen.dakong schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:49:
[Afbeelding]
en de plattegrond heeft t nog over n bijgebouw, is dat die keet die je op een van die foto's ziet staan?
Leuk kavel, dat gebouw moet je gewoon niet naar kijken maar platgooien en nieuwbouwen. Je ziet het vocht zitten in de muren van die ongetwijfeld ongeisoleerde kelderbak.Crillius schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:00:
jeetje, wat n barrel...kan best groot zijn enzo, maar bedenk eens hoeveel je kwijt bent om dat in n leefbare staat te brengen.
en de plattegrond heeft t nog over n bijgebouw, is dat die keet die je op een van die foto's ziet staan?
Wel jammer van die mooie trap die zou je moeten proberen te redden.
[ Voor 96% gewijzigd door Señor Sjon op 09-11-2018 11:39 ]
Dat mensen dit te koop durven te zetten, wat een verschrikkelijk pand, die veel te veel kost, voor de complete inrichting ben je nog eens rond de 120K kwijt..dakong schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:49:
[Afbeelding]
En dan nog niet te spreken over de zwarte schimmel in de keuken

ja, die zag ik ook al zitten, maar dat was zo'n groot vlak dat ik bijna niet kon geloven dat t allemaal schimmel was..BladeSlayer1000 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:10:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door Señor Sjon op 09-11-2018 13:53 ]
Enige wat je kan doen is platvegen tot de fundering, en opnieuw opbouwen als appartementjes, verhuren voor veel en hopen ooit je geld terug te verdienen.BladeSlayer1000 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:10:
[...]
Dat mensen dit te koop durven te zetten, wat een verschrikkelijk pand, die veel te veel kost, voor de complete inrichting ben je nog eens rond de 120K kwijt..
ping 127.212.23.124
Meubels en dergelijke is prima natuurlijk. Maar als een een keuken en badkamer uit de 70's in staan en de rest van het interieur uit een dergelijke periode komt heb je nog een flinke kluit aan de verbouwing.Crillius schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:00:
[...]
ach, van binnen is t toch je eigen meubels en dergelijke, de buitenkant is n stuk lastiger aanpassen.
[ Voor 3% gewijzigd door Spacejockey op 09-11-2018 11:55 ]
Ik zal het niet meer doendakong schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:09:
[mbr]Don't go there.[/]

Die verhoogde leefetage heeft op zich nog wel wat. Dat zou je er bij wijze van spreken nog wel in kunnen houden in een nieuw ontwerp. Voor de rest is het inderdaad wel huilen met de pet op wat dit pand betreft. Gaan zoveel kosten in zitten om het op een aanvaardbaar niveau te krijgen dat het ook mij zinniger lijkt het af te laten breken en geheel opnieuw te beginnen. Op die kavel is inderdaad best wel wat mogelijk.ASW1 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:08:
[...]
Leuk kavel, dat gebouw moet je gewoon niet naar kijken maar platgooien en nieuwbouwen. Je ziet het vocht zitten in de muren van die ongetwijfeld ongeisoleerde kelderbak.
Wel jammer van die mooie trap die zou je moeten proberen te redden.

Verder ook een pracht van een huis.
https://www.funda.nl/koop...-40984941-mariastraat-13/
Maar niet duur
Zo te zien heeft er een stapelbed gestaan en zijn de tekeningen van toen ze er nog in sliepenT-homas schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:18:
Dat moment dat je je kinderen zo laat losgaan op hun kamers dat de klink van het raam valt.
[Afbeelding]
Maar niet duur

Man man man, wat een zooitjeT-homas schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:18:
Dat moment dat je je kinderen zo laat losgaan op hun kamers dat de klink van het raam valt.
[Afbeelding]
Maar niet duur
dakong schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:35:
[...]
Man man man, wat een zooitje. Ik ben dan altijd benieuwd hoe het eruitzag toen ze er woonden.

https://www.funda.nl/koop...-40995915-billitonkade-92
https://www.funda.nl/koop...antonius-matthaeuslaan-87
https://www.funda.nl/koop...0984362-narcisstraat-35-b
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zou in mijn ogen best een grappige opknapper zijn voor 125k...dakong schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:49:
[Afbeelding]

Niet voor 325k...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit topic is gesloten.
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.