Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.665 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:27

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:03
vanDaal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:20:
De moeder der klusprojecten :o . Huis uit 1700 met de opmerking: "Het interieur is grotendeels oorspronkelijk". Plus: "De boerderij is bestemd tot gemeentelijk monument, inhoudende dat ingrepen van het exterieur tot een minimum beperkt moet worden." Succes! :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Jammer dat er niet meer foto's zijn :+

https://www.funda.nl/koop...0828267-wakkerendijk-268/
prachtig, en slechts 100 meter van de A1.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Niks meer aan doen!

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 09:16

vanDaal

-ismeereentje

Wailing_Banshee schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:07:
[...]

Ohhh, gaaf! Als ik het geld overhad...
... dan heb je voor 695 + 500K (?) een mooi plekje aan knooppunt Eemnes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
Scoutertje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:00:
Dat onteigenen zal wel loslopen; zal eerder een geval zijn dat je t.z.t. wordt omsingeld...
Maar met het grondoppervlak wat je er bij krijgt is dat ook niet per se een probleem. Moet zeggen dat ik de prijs niet per se heel hoog vindt voor wat je krijgt (desondanks is het wel heel veel geld :'( )

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

vanDaal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

... dan heb je voor 695 + 500K (?) een mooi plekje aan knooppunt Eemnes :D
Vast wel mensen die daar in een mooi huis willen wonen (denkt toch niet echt dat ik uit NO Groningen ga vertrekken!?!?!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Before:

Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/uitwisseling.objectmedia/2725123648.jpg?check=md5%3A0dab1f0533ff6ffccc45e14a5875b55d&resize=4

After:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2jbgg2.jpg

Verkocht: circa 5ton
http://www.zekervia.nl/wo...rdwijk/voorstraat-10/2696

Te koop na verbouwing: 1.05mil
https://www.funda.nl/koop...s-40812609-voorstraat-10/

Deze verbouwingen komen steeds meer voorbij. :9

[ Voor 9% gewijzigd door absurdsmash op 11-10-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Quote uit de beschrijving:
"**LET OP: Tussen de afbeeldingen treft u impressies van de woonkamer, keuk en en slaapkamer aan, van hoe de woning er uit zou kunnen zien wanneer de inrichting zou worden aangepast. Aan deze impressies kunnen geen rechten worden ontleend.** "
Mag dit zomaar? Die renders zijn namelijk niet wat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Fireshade schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:38:
[...]

"**LET OP: Tussen de afbeeldingen treft u impressies van de woonkamer, keuk en en slaapkamer aan, van hoe de woning er uit zou kunnen zien wanneer de inrichting zou worden aangepast. Aan deze impressies kunnen geen rechten worden ontleend.** "
Daarom noemen ze het toch ook impressies, hoe het er uit zou kunnen zien. Neem toch aan dat dat geen probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

WimP schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Daarom noemen ze het toch ook impressies, hoe het er uit zou kunnen zien. Neem toch aan dat dat geen probleem is
Dus je zou de woning ook aan kunt bieden op Funda met puur alleen maar renders van "hoe het er uit zou kunnen zien", en verder geen enkele foto van de echte situatie. Dat moet ook geen probleem zijn, als je het maar erbij schrijft. Tenminste, dat maak ik op uit je opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Laminaat erin, nieuwe keuken, beetje tegelwerk en dan even 5 ton extra vragen? Ik weet het niet hoor, maar 1,05 miljoen voor dit pand? Omdat het er "fris" uitziet?

Waar is de enorme tuin met zwembad en minstens twee parkeergarages dan?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Laatst online: 17-02 14:48
Jeroenneman schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Laminaat erin, nieuwe keuken, beetje tegelwerk en dan even 5 ton extra vragen? Ik weet het niet hoor, maar 1,05 miljoen voor dit pand? Omdat het er "fris" uitziet?

Heb je een punt. Maar het is Noordwijk, betaal je flink voor. Samen met Wassenaar, Katwijk, Oegstgeest, Leiden en die hele omgeving daar gewoon erg duur in de huidige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeeeJeeee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Er is ook wel een heel deel van de garage/werkplaats bewoonbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Fireshade schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

Dus je zou de woning ook aan kunt bieden op Funda met puur alleen maar renders van "hoe het er uit zou kunnen zien", en verder geen enkele foto van de echte situatie. Dat moet ook geen probleem zijn, als je het maar erbij schrijft. Tenminste, dat maak ik op uit je opmerking.
Ja dat kan en dat is voor jou een probleem. Tenminste, dat maak ik op uit je opmerking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Fireshade schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

Dat zou uiteraard ook kunnen, maar dan krijgen mensen wellicht een hartaanval als ze de eerste keer gaan kijken. Bij nieuwbouw woningen / projecten bestaat alles wat je koopt uit een render die ongetwijfeld ook afwijkt van hoe het eindresultaat is, dat is ook niet gek toch?

Het zo een nette/slimme/verkooptechnisch goeie oplossing imo Render -> Echte foto , Render -> Echte foto
Je weet hoe het er nu uitziet en hoe het er uit kan zien als je er (wat) geld aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
[...]

Dit is echt wel hoogwaardige parket en geen laminaat. Er behoorlijk wat geld ingestoken in de renovatie, maar 5 ton extra vind ik ook wat veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pink confetti
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01-2024
Misschien gebeurt dit vaker maar ik heb het niet eerder gezien.
Wel grappig vind ik. Ben benieuwd of er toestemming is gevraagd oid?? Hoe gaat zoiets?

In de verkoopbrochure van een nieuwbouwproject; vanaf pagina 27 en erna (helaas staat de brochure niet online, wel te vinden hier op funda)
https://www.funda.nl/nieu...-40804384-de-bye-blaricum

is er het exacte interieur van de woonkamer en keuken gebruikt van een al eerder verkocht huis:
https://www.funda.nl/koop...27-lanphenlaan-7/#foto-17
https://www.funda.nl/koop...27-lanphenlaan-7/#foto-22

Na wat photoshoppen hebben ze van de vloer een visgraat gemaakt en wat decoratie en raampartijen veranderd.
Wel een compliment voor de bewoners van het verkochte huis natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

WimP schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Dat zou uiteraard ook kunnen, maar dan krijgen mensen wellicht een hartaanval als ze de eerste keer gaan kijken. Bij nieuwbouw woningen / projecten bestaat alles wat je koopt uit een render die ongetwijfeld ook afwijkt van hoe het eindresultaat is, dat is ook niet gek toch?
Dat is niet helemaal vergelijkbaar. Die renders bij nieuwbouw zijn gemaakt omdat er werkelijk nog niets te zien is - er valt niets te fotograferen behalve bouwgrond, wat niet het te verkopen object is. Dan kan ik me het wel voorstellen, dat je renders gebruikt - dat is nog in lijn met architectuur/bouwtekeningen.
Het gaat hier echter om een bestaand object, waar je wel gewoon foto's van kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
@Fireshade Maar bij het specifieke huis dat jij aanhaalt, staan toch gewoon de foto's van hoe het er nu uit ziet? Daarvoor zit dan weliswaar een render, maar dat zie je toch ook meteen?

Het is niet, dat de render een compleet andere indeling heeft dan de foto die volgt.

Persoonlijk zou ik nooit zo de foto's op Funda knallen, maar dat zegt misschien ook wel meer over dit specifieke huis en de situatie waar zij wellicht in zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

BastaRhymez schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:19:
@Fireshade Maar bij het specifieke huis dat jij aanhaalt, staan toch gewoon de foto's van hoe het er nu uit ziet? Daarvoor zit dan weliswaar een render, maar dat zie je toch ook meteen?

Het is niet, dat de render een compleet andere indeling heeft dan de foto die volgt.

Persoonlijk zou ik nooit zo de foto's op Funda knallen, maar dat zegt misschien ook wel meer over dit specifieke huis en de situatie waar zij wellicht in zitten
Ik zie dat, jij ziet dat. Maar niet iedereen dus. En al helemaal niet als er selectief wat aangehaald wordt.
Ik vind het misleiding ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
Fireshade schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:23:
[...]

Ik zie dat, jij ziet dat. Maar niet iedereen dus. En al helemaal niet als er selectief wat aangehaald wordt.
Ik vind het misleiding ;)
Het spijt me, maar als je dat niet ziet is het wellicht nodig om langs een opticien te gaan i.p.v. Funda afstruinen B)

Daarnaast staat het ook in de tekst, waardoor het m.i. legit is om te doen.

Als er alleen renders aanwezig zijn in de brochure of funda en het staat nergens vermeld, dan is het imho wat anders.
Als er alleen renders zijn én het staat duidelijk vermeld (niet ergens halverwege of op het einde) dan vind ik het ook nog wel legit. Zoals al eerder gezegd door @WimP bij een nieuwbouwhuis is het toch ook niet anders. Daar heb je alleen maar renders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 14:41
Fireshade schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:38:
[...]

Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat het er zo uit kan zien met accessoires, lampen, bed etc.

Er staat ook:
Nieuwe gas- en waterleidingen, nieuwe afvoeren, nieuwe elektra, nieuwe luxe keuken, nieuw sanitair, nieuwe houten vloeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

BastaRhymez schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:53:
[...]
Zoals al eerder gezegd door @WimP bij een nieuwbouwhuis is het toch ook niet anders. Daar heb je alleen maar renders.
Daar is een reden voor: het hele huis bestaat nog niet. Hier bestaat hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

De moeder der klusprojecten :o . Huis uit 1700 met de opmerking: "Het interieur is grotendeels oorspronkelijk". Plus: "De boerderij is bestemd tot gemeentelijk monument, inhoudende dat ingrepen van het exterieur tot een minimum beperkt moet worden." Succes! :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die gevel (kijk naar dat raam) :X

Ziet er veilig uit :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
  • Laatst online: 03-07 23:42
absurdsmash schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:51:
[...]

Heb je een punt. Maar het is Noordwijk, betaal je flink voor. Samen met Wassenaar, Katwijk, Oegstgeest, Leiden en die hele omgeving daar gewoon erg duur in de huidige markt.
Gaat meer om het verschil van 5 ton in euro's wat het pand nu extra moet kosten en wat je daarvoor terug krijgt. Mocht het lukken te verkopen voor deze prijs dan maakt er iemand flinke winst.

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50

Punkrocker

Mostly harmless

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op de plattegrond hebben ze het netjes scheef ingetekend.....
Lijkt zo te horen?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/101/632/324_2160.jpg

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

[...]

Is ook puur een belegging geweest, geld met geld maken. Aan alles is te zien dat er nog geen dag iemand heeft gewoond.

Ik wou dat ik geld had om een keer een opknapper te doen, na 3 of 4x zit je dan serieus in de slappe was. :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

breinonline

Are you afraid to be known?

Punkrocker schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:11:
[...]

Op de plattegrond hebben ze het netjes scheef ingetekend.....
Lijkt zo te horen?
[Afbeelding]
Het kan heel goed zijn dat een huis uit 1700 nu daadwerkelijk zo scheef is.

Wel weer flauwekul van dat gemeentemonument:
De boerderij is bestemd tot gemeentelijk monument, inhoudende dat ingrepen van het exterieur tot een minimum beperkt moet worden. Intern zijn diverse mogelijkheden, waaronder het omtoveren van de deel in een volwaardige leefomgeving.

BIJGEBOUWEN
Er zijn diverse bijgebouwen o.a. bestaande uit een kalverstal, 6-hoekige hooiberg en hooiopslag. Volgens het bestemmingsplan zijn deze opstallen 'karakteristiek', zodat deze gebouwen in stand gehouden dienen te blijven en herstel van de waardevolle bebouwingskenmerken en –elementen in acht moeten worden genomen.
Heel karakteristiek een boerderij uit 1700 waar de bijgebouwen bedekt zijn met golfplaten 8)7

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Laatst online: 10-09 23:33
breinonline schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:31:

[...]
Heel karakteristiek een boerderij uit 1700 waar de bijgebouwen bedekt zijn met golfplaten 8)7
Ja, en als ik het goed begrijp moet je dat dus in oude staat terugbrengen...

Maar toen ze een snelweg door de achtertuin legden was het kennelijk niet erg dat het een monument was. Maar ja, toen was het huis ook pas 250 jaar oud ofzo...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleTycoon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-08 21:46
Ethirty schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:21:
[...]

Is ook puur een belegging geweest, geld met geld maken. Aan alles is te zien dat er nog geen dag iemand heeft gewoond.

Ik wou dat ik geld had om een keer een opknapper te doen, na 3 of 4x zit je dan serieus in de slappe was. :P
Eerst nog verkopen he.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:36
absurdsmash schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:35:
Before:

[Afbeelding]

After:

[Afbeelding]

Verkocht: circa 5ton
http://www.zekervia.nl/wo...rdwijk/voorstraat-10/2696

Te koop na verbouwing: 1.05mil
https://www.funda.nl/koop...s-40812609-voorstraat-10/

Deze verbouwingen komen steeds meer voorbij. :9
Hij is mooi opgeknapt, ik zou er zo in kunnen. De prijs daarentegen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:30

Aganim

I have a cunning plan..

Wild Chocolate schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:05:
[...]
Maar toen ze een snelweg door de achtertuin legden was het kennelijk niet erg dat het een monument was. Maar ja, toen was het huis ook pas 250 jaar oud ofzo...
Die de makelaar wel goed uit beeld heeft weten te houden trouwens. Maar ja, wel toplocatie zo hè, 'met goede ontsluiting naar de uitvalswegen richting Utrecht en Amsterdam' of iets in die zin. :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:17
Aganim schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Die de makelaar wel goed uit beeld heeft weten te houden trouwens. Maar ja, wel toplocatie zo hè, 'met goede ontsluiting naar de uitvalswegen richting Utrecht en Amsterdam' of iets in die zin. :')
Beetje offtopic, maar gisteren het programma makelaars met een missie gekeken. De eis was een hoekhuis. Makelaar vind een huis dat gewoon een rijtjeshuis is, maar noemt het een bijna hoekhuis :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

breinonline schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:31:
[...]

Het kan heel goed zijn dat een huis uit 1700 nu daadwerkelijk zo scheef is.

Wel weer flauwekul van dat gemeentemonument:

[...]
Dat soort panden wil nog wel eens spontaan afbranden een tijdje nadat het van eigenaar is verandert :+

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:30

Aganim

I have a cunning plan..

Orion84 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:02:
[...]

Dat soort panden wil nog wel eens spontaan afbranden een tijdje nadat het van eigenaar is verandert :+
Of zomaar instorten tijdens een verbouwing. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:07
Aganim schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Of zomaar instorten tijdens een verbouwing. O-)
Zo iets heb ik een paar jaar terug zien gebeuren. Monumentale boerderij verkocht die serieus opgeknapt moest worden, er stonden nog buiten-muren en een half dak of zo. En de koper mocht op de bij behorende grond nog twee vrijstaande woningen zetten. Na een paar jaar niets doen, en tussendoor een brandje als ik mij goed herinner, is het pand van ellende ingestort.
Gelukkig hadden een paar ambtenaren hier bij de verkoop wel goed opgelet, want de koper mocht die twee woningen dus alleen bouwen nadat het monumentale pand was opgeknapt. Toen dat dus niet meer ging had de koper een forse lap grond waar, tot dat de gemeente anders beslist, niet gebouwd mocht worden . . .
Volgens mij heeft de gemeente de grond voor een zeer zacht prijsje weer terug gekocht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:36
Best een leuke mamma, huis mag er ook wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

breinonline

Are you afraid to be known?

Het zouden natuurlijk acteurs kunnen zijn... maar het is wel iets nieuws om een speelfilm te maken. tenminste, ik heb het in dit topic nog niet voorbij zien komen ;)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Proberen ze nou een huis te verkopen of maken ze reclame voor Prodent? Alsof je de hele dag met zo'n Prodent smile gaat rondlopen na het kopen van dat huis.
Grotestraat is overigens een vrij drukke straat in Waalwijk. Niet echt een heel fijn plekje om te wonen wat mij betreft.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
PaT schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:43:
[...]
Grotestraat is overigens een vrij drukke straat in Waalwijk. Niet echt een heel fijn plekje om te wonen wat mij betreft.
Met zo'n achtertuin denk ik dat ik me daar wel overheen zou kunnen zetten.

Ik begrijp die zolderverdieping niet helemaal, zou die kap op één of andere manier vanaf de buitenkant geïsoleerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

0xygen500 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Beetje offtopic, maar gisteren het programma makelaars met een missie gekeken. De eis was een hoekhuis. Makelaar vind een huis dat gewoon een rijtjeshuis is, maar noemt het een bijna hoekhuis :+ :+ :+
Ik heb ook een bijna hypotheek vrije, vrij staande villa van een paar miljoen....bijna.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:17
Brr dat jongetje zijn haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Luxe afgewerkt huis, en die aanbouw achter is ook mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Laatst online: 17:58
twodigits schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Luxe afgewerkt huis, en die aanbouw achter is ook mooi gedaan.
Ik zou zeggen, inpakken en meenemen, prima huis (alleen even een betere locatie vinden, Waalwijk is mij uit de richting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Redelijk gemiddeld hoor, een halve pot gel in je haar per dag.

[ Voor 3% gewijzigd door peakrever op 13-10-2018 12:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Die douche - gasfornuis overgang vind ik even subtiel als luguber...
(op 25 seconden in het filmpje)

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 13-10-2018 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
PalingDrone schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Ha daar had ik nog helemaal niet aan gedacht idd! Ik vond het zelf wel goed bedacht, maar nu ik er bij stil sta kan je er ook anders naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

PalingDrone schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Doet me denken aan de intro van Dexter... doelde je daarop?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat een LoL

https://www.funda.nl/koop/soest/huis-49201164-oranjelaan-36/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/095/749/865_2160.jpg

Ik mis alleen nog de raketwerper. :P

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 14-10-2018 15:36 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Moet zeggen dat ik het wel een heul gaaf huis vind. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45

Onbekend

...

Ook een mooi huis. Alleen zijn 8 verdiepingen (+ BG) trappen lopen niet echt handig en erg vermoeiend denk ik. Je bent in ieder geval wel altijd te laat als de pakketbezorger langs komt. :P

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

Onbekend schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:49:
Ook een mooi huis. Alleen zijn 8 verdiepingen (+ BG) trappen lopen niet echt handig en erg vermoeiend denk ik. Je bent in ieder geval wel altijd te laat als de pakketbezorger langs komt. :P
En moe als je naar bed gaat. :+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dit voornamelijk. Al denk ik dat het een stuk gewenning zal zijn. Het moment dat je dagelijks tig keer de trap op en af gaat zal dat steeds gemakkelijker gaan. Maar ideaal is het niet als je op de 7de verdieping slaapt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ideaal, heb je elke dag tenminste gesport, goed voor de lijn ook nog eens.
En je bewaart gewoon waardevolle dingen op de bovenste verdieping, na een verdieping of 4 geeft de gemiddelde inbreker het wel op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:07
Mijn eerste gedachte was: Er ontbreekt alleen nog een lift, want verder is het wel een gaaf huis. En met uitzicht rondom.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

De businesscase om een verhuisbedrijf in te schakelen was nog nooit zo snel rond :-)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Ik begrijp niet dat ze geen hijsbalk bovenin hebben gemaakt, dan kun je zelf ook nog eens wat takelen evt. met een elektrische lier.
Wel een gemiste kans trouwens om geen tv met een groot curved scherm in de woonkamer te zetten. Maar misschien was de juiste radius niet beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

ralpje

Deugpopje

D.deJong schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 05:47:
Best een leuke mamma, huis mag er ook wezen.
Mwa, pa gaat naar z'n werk en mama ploft met d'r reet op de bank om een beetje TV te kijken. En als er dan 's avonds eten op tafel moet komen moet vader zelf nog koken!
Wel gehorig, volgens mij. Alle ruimtes zijn centraal via het trapgat verbonden en in de slaapkamers (behalve de twee kinderkamers) zit geen deur, zo te zien.

[ Voor 42% gewijzigd door ralpje op 15-10-2018 11:06 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cordfunky
  • Laatst online: 14-08-2023
Sommige mensen gaan voor goud!

https://www.funda.nl/koop...0666723-koningshoeven-20/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/094/543/389_2160.jpg

Het is het huis van een schilderes, kijk maar op zolder. Haar schilderijen hangen bij ons op kantoor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Het is niet mijn smaak, maar past opzich wel mooi in zo'n type huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Ik moet zeggen dat dit voor mij wel echt een droomhuis is O+
Een lift zou niet per se een slecht idee zijn, het zijn wel heel veel trappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

YellowCube

Wait...what?

Cordfunky schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:06:
Sommige mensen gaan voor goud!

https://www.funda.nl/koop...0666723-koningshoeven-20/

[Afbeelding]

Het is het huis van een schilderes, kijk maar op zolder. Haar schilderijen hangen bij ons op kantoor :P
lekker.
één keer de huisschilder langs krijgen en je mag 10% van de koopprijs aftikken.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:42
En als je dochter 's morgens aan het douchen is kan je wachten tot ze klaar is voor je naar beneden mag.
Heel weinig privacy in dit huis.
Wel heel gaaf ingericht, maar totaal onpraktisch.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Tommie12 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

En als je dochter 's morgens aan het douchen is kan je wachten tot ze klaar is voor je naar beneden mag.
De douchecabine is besloten en het bad staat ook achter een muurtje. Maar de rest van de 'badkamer' is inderdaad ook direct gewoon de doorgang tussen de twee trappen ja.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
[...]
Dat valt wel een beetje mee, de douchecabine is best wel weggestopt. En als ze daar echt problemen mee heeft dan is er altijd nog een tweede douche.

Desondanks is het niet echt een huis waar je met veel kinderen in moet willen wonen.

Maar persoonlijk zou ik er wel wat praktisch gemak voor willen inleveren, zo'n toren :D
Ik zou er echter wel een lift in laten plaatsen, want je zal vast wennen aan die trappen, maar het blijven er veel, zeker als je de vakantiespullen van zolder moet halen...

[ Voor 19% gewijzigd door kipppertje op 15-10-2018 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

kipppertje schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Dat valt wel een beetje mee, de douchecabine is best wel weggestopt. En als ze daar echt problemen mee heeft dan is er altijd nog een tweede douche.
Die alleen te bereiken is via de master bedroom. Dus dat is een beetje lood om oud ijzer, of ouders moeten kinderen storen in de badkamer bij het naar beneden gaan, of kinderen moeten via slaapkamer ouders om 'op zolder' te douchen.
Desondanks is het niet echt een huis waar je met veel kinderen in moet willen wonen.

Maar persoonlijk zou ik er wel wat praktisch gemak voor willen inleveren, zo'n toren :D
Ik zou er echter wel een lift in laten plaatsen, want je zal vast wennen aan die trappen, maar het blijven er veel, zeker als je de vakantiespullen van zolder moet halen...
Een lift er in plaatsen lijkt me niet heel haalbaar. Dan moet je alle ruimtes compleet opnieuw inrichten en je verliest wel heel veel ruimte. Maar een glijbaan rondom is misschien wel een optie; is meteen ook dat badkamer probleem opgelost :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Orion84 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:06:
[...]
Die alleen te bereiken is via de master bedroom. Dus dat is een beetje lood om oud ijzer, of ouders moeten kinderen storen in de badkamer bij het naar beneden gaan, of kinderen moeten via slaapkamer ouders om 'op zolder' te douchen.

[...]

Een lift er in plaatsen lijkt me niet heel haalbaar. Dan moet je alle ruimtes compleet opnieuw inrichten en je verliest wel heel veel ruimte. Maar een glijbaan rondom is misschien wel een optie; is meteen ook dat badkamer probleem opgelost :Y)
Lift aan de buitenkant zou ook kunnen, maar moet je denk ik niet willen (denk ook niet dat het mag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Dan moet ze er vast goed aan verdienen als je zo'n villa kan betalen.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordfunky
  • Laatst online: 14-08-2023
Technomania schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Dan moet ze er vast goed aan verdienen als je zo'n villa kan betalen.
Dat doet ze ook. Een vorig pand waar we inzaten, werd ook gebruikt als expositieruimte voor haar schilderijen, met prijskaartjes op de achterkant, en dat liep in de duizenden euro's per schilderij. Maar het is een mooi pand ja, afgezien van de overdaad aan goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Hmm. Dat is zo ja.
Aardappel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:09:
[...]

Lift aan de buitenkant zou ook kunnen, maar moet je denk ik niet willen (denk ook niet dat het mag).
Zou 'm buitenom doen ja. Misschien dat als je de lift aan de achterkant doet dat het wel mag? Zeker als je dat een beetje stijlvol doet (en dus rekening houdt met de symmetrie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
kipppertje schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:56:
[...]

Hmm. Dat is zo ja.

[...]

Zou 'm buitenom doen ja. Misschien dat als je de lift aan de achterkant doet dat het wel mag? Zeker als je dat een beetje stijlvol doet (en dus rekening houdt met de symmetrie).
Ik zou 'm doen waar nu de trappen zitten ;)
Misschien toch nog ergens een laddertje.

Maar lijkt me helemaal niks, volgens mij ben je eerder van 8 beneden dan dat die lift boven is, laat staan beneden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je zal beneden een croissantje verbranden. Dat ruik je een week later nog bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Aardappel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:09:
[...]

Het is een rijksmonument dus ik weet wel zeker dat het niet mag.

Blijkbaar heb ik het mis

Vroeger had ik een zaterdags baantje in een watertoren. Echt gaaf zo'n toren.

[ Voor 4% gewijzigd door Technomania op 15-10-2018 16:43 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• kipppertje
Ook een verbouwde (en inmiddels verkochte) watertoren, deze heeft wel een lift :D
Deze makelaar zou ik echter de volgende keer niet meer aannemen...

https://www.funda.nl/koop...624-uiterwaard-2/#foto-33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

kipppertje schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:21:
Ook een verbouwde (en inmiddels verkochte) watertoren, deze heeft wel een lift :D
Deze makelaar zou ik echter de volgende keer niet meer aannemen...

https://www.funda.nl/koop...624-uiterwaard-2/#foto-33
Wauw... Echt, met zulke huizen vraag ik me echt af of ik wel blij ben waar ik nu zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Pathogen schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:32:
[...]

Wauw... Echt, met zulke huizen vraag ik me echt af of ik wel blij ben waar ik nu zit...
Ik vind ze wel leuk. Om naar te kijken. Ik zou er nooit in willen wonen! Laat staan de omgeving.

* Wailing_Banshee is echt nog steeds erg blij waar ze nu wooint

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Technomania schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Het is een rijksmonument dus ik weet wel zeker dat het niet mag.
Zou ik niet zo zeker van zijn ;)

Watertoren, rijksmonument en externe lift en trappenhuis:
Afbeeldingslocatie: https://www.elleeten.nl/var/ellenl/storage/images/eten/hotspots/oogsttijd-restaurants-met-eigen-moestuin-of-kas/villa-augustus-dordrecht/4842564-1-eng-GB/Villa-Augustus-Dordrecht_img900.jpg

Sta er wel vaker van te kijken dat men hier nogal eens denkt dat wanneer er sprake is van een (rijks)monument dat dan helemaal niets meer mogelijk is. Natuurlijk zijn de mogelijkheden beperkter, maar binnen die beperkingen is vaak nog heel veel mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

lateef schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding]

Sta er wel vaker van te kijken dat men hier nogal eens denkt dat wanneer er sprake is van een (rijks)monument dat dan helemaal niets meer mogelijk is. Natuurlijk zijn de mogelijkheden beperkter, maar binnen die beperkingen is vaak nog heel veel mogelijk.
Bericht aangepast. Blijkbaar zat ik er compleet naast. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

lateef schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding]

Prachtige plek dit, ondanks Dordt... (Villa Augustus)
Heb er ooit een keer mogen overnachten met vrouwlief.

EDIT: lol, ik wist het ook zonder tooltip in ieder geval te herkennen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pathogen op 15-10-2018 17:00 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59
Deze zag ik laatst in mijn eigen woonplaats langskomen.

Echt knap hoe de makelaar/fotograaf het flatgebouw op de achtergrond heeft kunnen missen op de foto's 8)7

Streetview

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

f4stf0rw4rd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:02:

Echt knap hoe de makelaar/fotograaf het flatgebouw op de achtergrond heeft kunnen missen op de foto's 8)7

Streetview
Er zijn wel een paar foto's waar het zichtbaar is, maar niet zo duidelijk als op die streetview plaat nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Orion84 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:16:
[...]

Er zijn wel een paar foto's waar het zichtbaar is, maar niet zo duidelijk als op die streetview plaat nee :D
Dat zal vast per ongeluk gebeurd zijn :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 12:35
f4stf0rw4rd schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:02:

Streetview
En wat voor flatgebouw ook..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59
CrystalViriS schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

En wat voor flatgebouw ook..... :o
Yep.. En dan bieden vanaf 4 ton :? De buurt is op zich wel populair, maar er is wel beter te koop daar voor dat geld.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50

Punkrocker

Mostly harmless

Een penthouse met uitzicht over de Schelde....Slechts 20.837 euro per vierkante meter. Exclusief 21 procent btw uiteraard...
En dat voor een lelijk stukje steeds voller gebouwde kust. ;(

Maar er zijn er blijkbaar genoeg die dat er voorover hebben.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:22
Tsja, waarom zul je je huis van 3.6mln even opruimen voordat hij op Funda gaat.....

https://www.funda.nl/koop...823287-keizersgracht-433/

Edit: foto’s zijn van Funda gehaald, maar nog wel hier te vinden.
https://www.rtlnieuws.nl/...oeken-funda-foto-makelaar

[ Voor 36% gewijzigd door ElGrandoNeuso op 15-10-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• il-Principe
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:44
Stijl is soms lastig.

Ga je voor een wat moderne inrichting met klassieke hints:
https://www.funda.nl/koop...2967-kemperbergerweg-703/
Of toch volledig klassiek:
https://www.funda.nl/koop...2062-kemperbergerweg-715/
Of was het kitsch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:41

Fiber

Beaches are for storming.

[...]

Een lift kan ook aan de buitenkant... Zo'n mooie glazen lift... :)

En verder, niet iedereen heeft kinderen en vakantiespullen en dat soort zooi. En als je dat wel hebt kun je die ook nog opslaan bij Shurgard of zo... (Die vakantiespullen en zo bedoel ik, kinderen is wat lastiger...)

[ Voor 20% gewijzigd door Fiber op 15-10-2018 20:12 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Het soort liften dat in woonhuizen toegepast wordt en niet al teveel ruimte kost is afschuwelijk traag; leuk als je zelf echt niet meer de trap op kunt lopen maar meer ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satya
  • Laatst online: 11-09 13:54
Punkrocker schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 19:07:
Een penthouse met uitzicht over de Schelde....Slechts 20.837 euro per vierkante meter. Exclusief 21 procent btw uiteraard...
En dat voor een lelijk stukje steeds voller gebouwde kust. ;(

Maar er zijn er blijkbaar genoeg die dat er voorover hebben.
Bizar om in the middle of nowhere te wonen. Wel dicht bij Knokke wat meer en meer het Florida van Europa lijkt te zijn. Dichtbij is sluis met relatief gezien de meeste miljonairs van Nederland. De belgen en ander investeerders kopen momenteel half zeeuws-vlaanderen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

franssie

Save the albatross

ASW1 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:40:
Het soort liften dat in woonhuizen toegepast wordt en niet al teveel ruimte kost is afschuwelijk traag; leuk als je zelf echt niet meer de trap op kunt lopen maar meer ook niet.
Ik ken een huis net zo een lift. Je zet je boodschappen erin, drukt op 4.
Dan loop je zelf naar boven (vier etages op een smalle trap), ruim je je vaatwasser uit en dan ping - de lift is er met je boodschappen. Die dingen gaan trager omhoog dan een slak.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:00:
[...]

Ik ken een huis net zo een lift. Je zet je boodschappen erin, drukt op 4.
Dan loop je zelf naar boven (vier etages op een smalle trap), ruim je je vaatwasser uit en dan ping - de lift is er met je boodschappen. Die dingen gaan trager omhoog dan een slak.
Los van het feit dat je lopend sneller boven bent, wil je toch niet vast komen te zitten als je alleen thuis bent. Zit degene die je er uit zou kunnen halen opgesloten in de lift die het niet meer doet 7(8)7

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Schat..... Ik wil graag een beetje industriele look in huis.

Prima joh, doen we.
*besteld 50m2 traanplaat*

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/373/328_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...0607523-overgauwseweg-68/

Verder wel een leuk huis :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Heb eindelijk ook iets om hier te delen. Drie jaar geleden hebben we gekeken voor een jaren 30 huis;. Vraagprijs was toen uit mijn hoofd eur 375k en is nog gezakt daarna. Ik weet niet voor hoeveel exact het verkocht is, maar denk ruim daaronder. Twee jaar en beperkte verbouwing later:

Die prijs :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/101/262/176_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...uis-40819566-duinzoom-14/

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

virtualJac schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:13:
Heb eindelijk ook iets om hier te delen. Drie jaar geleden hebben we gekeken voor een jaren 30 huis;. Vraagprijs was toen uit mijn hoofd eur 375k en is nog gezakt daarna. Ik weet niet voor hoeveel exact het verkocht is, maar denk ruim daaronder. Twee jaar en beperkte verbouwing later:

Die prijs :X

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...uis-40819566-duinzoom-14/
Ik vind het wel een mooi huis, moet ik zeggen. En die prijs (nogal veel in mijn NO-Groningse ogen) lijkt me voor die omgeving toch niet zo vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:42
_ferry_ schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:44:

Prima joh, doen we.

[Afbeelding]

Wel een gekke prijs om met je tuin direct op een serre te zitten kijken.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 16:08
Nog een voordeeltje, het is er nooit donker buiten 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
_ferry_ schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:44:

Prima joh, doen we.

[Afbeelding]

Als de prijs voor oud ijzer goed is wordt je huis vanzelf goedkoper :)
Als ik de entree en de rest van het huis zie, moet ik onbewust toch denken aan een paviljoen van een zorginstelling o.i.d. Erg onpersoonlijk.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/096/373/326_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Ik vind het wel een mooi huis, moet ik zeggen. En die prijs (nogal veel in mijn NO-Groningse ogen) lijkt me voor die omgeving toch niet zo vreemd?
Bijna verdubbeling van de vraagprijs vond ik vrij opvallend, maar kan misschien ook omdat ik er te dicht bij sta. De prijs is ook voor deze omgeving erg stevig.

there's no tweak without the tweaker

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.