Lenovo brengt 5" Moto C Plus met 4000mAh-accu begin juni uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@Koekiemonsterr Kan aan nieuws: Lenovo brengt 5" Moto C Plus met 4000mAh-accu begin juni uit voor 119... de volgende producten toegevoegd worden: product: Motorola Moto C Plus pricewatch: Motorola Moto C Zwart

Verder een aantal opmerkingen / vragen over het artikel:

In het artikel staat dat de Moto C uitgebracht wordt in een 3G en 4G versie, ik kan de 3G versie alleen niet terugvinden op de website van Motorola. Daar staat alleen de 4G versie. Hoe komen jullie uit bij een 3G only versie?
De variant die 4g ondersteunt krijgt een 64bit-soc van Mediatek met vier kernen die draaien op een snelheid van 1,1GHz.
Volgens de website is dat de: MediaTek MT6580m.
De Moto C Plus komt in het zwart en het wit op de markt.
Op de website staat geen witte versie maar alleen: Starry Black | Fine Gold | Metallic Cherry (Zwart, Goud en Rood)

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 17-05-2017 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

rens-br schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:17:
@Koekiemonsterr Kan aan nieuws: Lenovo brengt 5" Moto C Plus met 4000mAh-accu begin juni uit voor 119... de volgende producten toegevoegd worden: product: Motorola Moto C Plus pricewatch: Motorola Moto C Zwart

Verder een aantal opmerkingen / vragen over het artikel:

In het artikel staat dat de Moto C uitgebracht wordt in een 3G en 4G versie, ik kan de 3G versie alleen niet terugvinden op de website van Motorola. Daar staat alleen de 4G versie. Hoe komen jullie uit bij een 3G only versie?

[...]

Volgens de website is dat de: MediaTek MT6580m.

[...]

Op de website staat geen witte versie maar alleen: Starry Black | Fine Gold | Metallic Cherry (Zwart, Goud en Rood)
Yes als het goed is zijn ze inmiddels al doorgevoerd in de Pricewatch. De zwarte variant heeft daar inmiddels al een prijsindicatie van één winkel.

De 3g-versie blijkt uit de officiële specsheet. Daarin wordt duidelijk een onderscheid gemaakt tussen de 3g en 4g versies. Eventueel kan ik je die specsheet wel toesturen; zit verder geen embargo op wat dan ook. Volgens deze sheet heeft de 3g-versie een MediaTek MT6580m en de 4g-variant een MT6737m.

Wat betreft die kleurvarianten: daar ben ik een uur geleden nog even ingedoken omdat er wat onduidelijkheid over was. Volgens de woordvoerder van het pr-bureau die de communicatie doet, komt de Moto C Plus in Europa uit in zwart, rood en goud, maar in de Benelux zijn ze alleen in het wit en zwart beschikbaar. De Benelux is dus het zwart-witte schaap van Europa in de ogen van Lenovo :) Een collega van de Pricewatch is op de hoogte van het feit dat de witte en zwarte als enigen in de Benelux verschijnen, dus de andere kleurenvarianten zullen waarschijnlijk uit de index verdwijnen

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-05-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:17:
dus de andere kleurenvarianten zullen waarschijnlijk uit de index verdwijnen
Amazon.de staat toch in de PW? Dan verdwijnen ze waarschijnlijk toch niet? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Raven schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Amazon.de staat toch in de PW? Dan verdwijnen ze waarschijnlijk toch niet? :?
Oh ja ik was Amazon.de even vergeten, in dat geval niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:17:
De 3g-versie blijkt uit de officiële specsheet. Daarin wordt duidelijk een onderscheid gemaakt tussen de 3g en 4g versies. Eventueel kan ik je die specsheet wel toesturen; zit verder geen embargo op wat dan ook. Volgens deze sheet heeft de 3g-versie een MediaTek MT6580m en de 4g-variant een MT6737m.
Ik had het specsheet ook inmiddels van Glenn ontvangen, vreemd dat specs in dat sheet en op de website zo lijken te verschillen. Bedankt in ieder geval voor het erin duiken.

Ik zie dat pricewatch: Motorola Moto C Zwart nog niet is toegevoegd aan het artikel. Is dat bewust gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

rens-br schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:57:
[...]

Ik had het specsheet ook inmiddels van Glenn ontvangen, vreemd dat specs in dat sheet en op de website zo lijken te verschillen. Bedankt in ieder geval voor het erin duiken.

Ik zie dat pricewatch: Motorola Moto C Zwart nog niet is toegevoegd aan het artikel. Is dat bewust gedaan?
Bij deze ook de Moto C eraan gehangen :)
Pagina: 1