Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Op oa Tweakers is er bericht dat Online.nl de prijzen verhoogt. Voor mijn is dat van €9,95 per maand (1ste jaar, 24,95 2e jaar), naar €28,50 per maand. Dat is fors.

Ze reageren niet op m'n mail (2 weken inmiddels). Vroeger reageerden ze alleen naar hun eigen webmail, niet naar mijn eigen emailadres.

Nu wil ik overstappen op NLE en NLE de opzegging laten doen. Heeft iemand ervaringen met overstappen van Online.nl?

Sluiten ze je dan 1 juni af of kan dat ook op bijv 26 juni als NLE de nieuwe abo gereed heeft? :)F

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 15:21
Ga er maar vanuit dat het 1 juni exit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Neem even telefonisch contact op met Online.nl, mijn ervaring is dat providers telefonisch een stuk bereikbaarder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Zal morgen even bellen. Ze waren al gesloten toen ik belde.

Toch vreemd dat ze niet reageren op m'n mail. En dat terwijl het argument voor de prijsverhoging is: "verbeterde dienstverlening".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bij mij hebben ze wel gereageerd op email, althans het contact formulier.
Wel een interessante vraag in jouw geval qua datum, of je ook later mag opzeggen na de prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Nog steeds geen reactie op mijn vraag via de contactformulier op online.nl

Echt lekker dat prijs verhogen, omdat ze investeren in een betere dienstverlening...

Intussen heb ik NLE mn contract laten opzeggen per mid juni. En heb ik een automatische email van online gehad dat mn abo mid juni wordt afgesloten. Ben benieuwd welke kosten hieraan hangen. Mn normale lage tarief of hun nieuwe hoge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb dat nagevraagd bij online. Je betaalt alleen voor de weken die je internet maar wel het nieuwe tarief want die gaat in vanaf 1 juni.
Je zal de juni maand nog volledig betalen en dat wordt achteraf verrekend.
Pagina: 1