Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fractaser
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-04 10:45
Beste tweakers,

Ik ben van plan binnenkort mijn ryzen upgrade maar eens aan te schaffen. Lang genoeg gekeken en ben van plan nu de volgende setup te halen:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1700 Boxed€ 328,75€ 328,75
1Gigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 121,50€ 121,50
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 142,50€ 142,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 592,75

Nu was ik alleen benieuwd of er ervaringen zijn met waterkoeling, ik heb namelijk nog een seidon 120v2 hier liggen en was benieuwd of dit eventueel zou helpen met de stock temperatuur. Ik ben op het moment niet van plan nog te overclocken omdat ik er vrij weinig van weet, maar misschien als ik meer tijd heb om het goed te onderzoeken dat het nog een mogelijkheid is.

Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn met de stock koeler en eventuele waterkoelingen, opmerkingen/tips over de upgrade combinatie mogen ook natuurlijk. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je bij cooler master geïnformeerd of je am4 brackets kan krijgen? Anders gaat je koeler niet passen namelijk ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fractaser
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-04 10:45
Goed punt, ik heb al wel op de site gezien dat er brackets voor zijn. Of ze leverbaar zijn op het moment is een ander verhaal. Volgens mij moest je dan de aankoop van een ryzen of van de koeler laten zien maar dat weet ik niet meer zo uit het hoofd.